Η βελτίωση αυτής της BMW M8 κοστίζει όσο μία Σειρά 1

H G-Power είναι ένας βελτιωτικός οίκος, άρρηκτα συνδεδεμένος με τα μοντέλα της BMW. Αυτή τη φορά ανέλαβε να αναβαθμίσει την «ανοιχτή» έκδοση της BMW M8. Στην περίπτωση του κορυφαίου Stage 3, η μέγιστη ροπή στρέψης αγγίζει την αστρονομική τιμή των 1.000 Nm. Βέβαια, το συγκεκριμένο πακέτο κοστίζει σχεδόν όσο μία καινούρια Σειρά 1.

Οι εξωτερικές αλλαγές είναι περιορισμένες, με την BMW M8 Convertible να εξοπλίζεται με ανασχεδιασμένη μάσκα. Στο πίσω μέρος υπάρχει μία διακριτική αεροτομή, οι ζάντες αλουμινίου είναι μεγέθους 21 ιντσών και, αντί για το σήμα της βαυαρικής φίρμας, συναντάμε αυτό του γερμανικού οίκου.

Διαβάστε επίσης: Οι νέες BMW M8 Coupe και Convertible είναι εδώ!

Η πρώτη βελτιωμένη έκδοση τροποποιεί μόνο το πρόγραμμα της ECU. Έτσι, αντί για 600 ίππους και 750 Nm ροπής του εργοστασιακού μοντέλου, έχουμε 730 ίππους και 850 Nm ροπής. Στο δεύτερο στάδιο προστίθενται αγωνιστικοί καταλυτικοί μετατροπείς και κατευθείαν η ισχύς απογειώνεται στους 770 ίππους με 930 Nm ροπής.

Τα πράγματα σοβαρεύουν στο Stage 3, όπου εκτός των άλλων τοποθετείται ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου και μεγαλύτεροι στροβιλοσυμπιεστές στον bi-turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,4 λίτρων. Η απόδοση αυξάνεται στους 820 ίππους και η ροπή φτάνει, όπως ήδη αναφέραμε, στα 1.000 Nm.

Διαβάστε επίσης: Με νέο λογότυπο η BMW. Αλήθεια, ξέρετε τι σημαίνει;

Στην περίπτωση της πιο σκληροπυρηνικής αναβάθμισης, το κόστος ξεπερνά τις 22.000 ευρώ. Αυτό σημαίνει ότι η αύξηση της ισχύος κατά 220 ίππους κοστίζει σχεδόν όσο η αγορά μίας entry-level έκδοσης της νέας BMW Σειρά 1. Υπερβολικό ποσό, αλλά μην ξεχνάτε ότι η G-Power απευθύνεται στους ιδιοκτήτες ενός αυτοκινήτου που η τιμή του στη χώρα μας αγγίζει τα 247.900 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;