BMW Group: Νέες επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ σε γερμανικό εργοστάσιο

Το εργοστάσιο του BMW Group στο Landshut συνεχίζει να αυξάνει την παραγωγική του ικανότητα με τον όμιλο να προχωρά σε νέες επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με τους Βαυαρούς οι νέες επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιο στο Landshut θα πραγματοποιηθούν για την επέκταση των εγκαταστάσεων κατασκευής του κεντρικού περιβλήματος της ενσωματωμένης ηλεκτρικής μονάδας κίνησης που θα τοποθετηθεί στα μοντέλα Neue Klasse.

Διαβάστε επίσης: Το νέο ΜΙΝΙ Cooper S των 200 ίππων σε νέα έκδοση Classic

Έτσι το συνολικό ποσό επενδύσεων του ομίλου στο μεγαλύτερο εργοστάσιο κατασκευής εξαρτημάτων των Βαυαρών από το 2020 μέχρι σήμερα θα φτάσει το ένα δισεκατομμύριο ευρώ. Από αυτά, περίπου 500 εκατ. ευρώ αξιοποιήθηκαν για την επέκταση του εργοστασίου ώστε να καλυφθούν οι απαιτήσεις της ηλεκτρικής κινητικότητας, ενώ η ετήσια παραγωγική ικανότητα στο Landshut για τα αλουμινένια περιβλήματα πέμπτης και έκτης γενιάς θα αυξηθεί κατά περίπου 30%.

Επί του παρόντος κατασκευάζεται ένας ολοκαίνουργιος χώρος παραγωγής που θα εκτείνεται σε τρία επίπεδα. Στο μέλλον, η παραγωγή θα πραγματοποιείται σε δύο γραμμές κατασκευής που θα καλύπτουν μια έκταση 12.000 τ.μ. χρησιμοποιώντας την πρωτοποριακή διαδικασία χύτευσης με έγχυση.

Διαβάστε επίσης: Το BMW Group συνεργάζεται με την Tata Technologies

Η εν λόγω διαδικασία εξασφαλίζει ότι η χύτευση προσδίδει στα εξαρτήματα τις βέλτιστες μηχανικές ιδιότητες, ενώ παράλληλα μειώνει τον χρόνο του κύκλου παραγωγής και, ως εκ τούτου, συνεισφέρει στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης ενέργειας. Επιπλέον, μειώνονται οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα λόγω της χαμηλότερης θερμοκρασίας χύτευσης, ενώ περιορίζεται και η κατανάλωση πόρων, καθώς παράγονται λιγότερα απόβλητα υλικά.

Τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, το BMW Group αγόρασε μια επιφάνεια γης περίπου 30.000 τ.μ., ακριβώς δίπλα στο εργοστάσιο του Landshut, η οποία προορίζεται για περαιτέρω επέκταση της παραγωγής στο μέλλον. Αυτή η στρατηγική κίνηση θα επιτρέψει στο εργοστάσιο να ανταποκριθεί στη μελλοντική ζήτηση. Η τελική απόφαση για το πώς ακριβώς θα χρησιμοποιηθεί η νέα έκταση θα ληφθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Εκτός από τη σημαντική επέκταση των εγκαταστάσεων παραγωγής στο χυτήριο ελαφρών μετάλλων, το εργοστάσιο επενδύει επίσης σε μια υπερσύγχρονη τεχνολογία για την κατασκευή των πυρήνων άμμου, οι οποίοι αναπτύσσονται σε έξι διαφορετικές παραλλαγές κυλινδροκεφαλών για την παραγωγή κινητήρων της BMW σε παγκόσμιο επίπεδο. Το εργοστάσιο κατασκευάζει καθημερινά έως και 4.500 μονάδες σε 17 εκτυπωτές σε μια μεγάλης κλίμακας διαδικασία τρισδιάστατης εκτύπωσης.

Οι πυρήνες άμμου – οι οποίοι χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία κοίλων τμημάτων κατά τη διαδικασία χύτευσης – διαμορφώνονται μέσω τρισδιάστατης εκτύπωσης πολλαπλών στρωμάτων σε ένα σύστημα κεφαλής χρησιμοποιώντας ανόργανα συνδετικά υλικά που είναι φιλικά στο περιβάλλον και δεν εκπέμπουν ρύπους.

Πέρυσι, το εργοστάσιο του Landshut προσέλαβε περισσότερους από 250 νέους εργαζόμενους και σήμερα το εργατικό του δυναμικό ανέρχεται σε περίπου 3.700 άτομα. Κατά τη διάρκεια του 2024, ο μεγαλύτερος εργοδότης της περιοχής πρόκειται να προσλάβει και πάλι εκατοντάδες νέα άτομα, εστιάζοντας κυρίως σε προσωρινούς υπαλλήλους που ήδη εργάζονται στην εγκατάσταση.

Εκτός από την κατασκευή εξαρτημάτων για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της εταιρείας, το εργοστάσιο του Landshut ξεχωρίζει για το εξαιρετικά ευέλικτο σύστημα παραγωγής του. Η εγκατάσταση στην Κάτω Βαυαρία συνεχίζει να κατασκευάζει άξονες μετάδοσης κίνησης, στροφαλοθάλαμους, κυλινδροκεφαλές και κινητήρες ανάλογα με τη ζήτηση για τα αποδοτικά μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Το 2023, το εργοστάσιο του BMW Group στο Landshut παρήγαγε συνολικά περίπου 3,6 εκατομμύρια χυτά εξαρτήματα και 430.000 πλαστικά μέρη για το εξωτερικό των οχημάτων. Επιπλέον, παρήχθησαν πάνω από 300.000 εξαρτήματα από CFRP, 286.000 cockpit, 1,4 εκατομμύρια άξονες μετάδοσης κίνησης και 20.000 ειδικοί κινητήρες.

Στο Landshut κατασκευάζονται cockpit για τις Σειρά 5, Σειρά 6, Σειρά 7 και iX, καθώς και πίνακες οργάνων και επενδύσεις από φυσικό και τεχνητό δέρμα, μικροΐνες και ύφασμα, μαζί με δομικά στοιχεία, οροφές και καπό από CFRP, ντουλαπάκια, προφυλακτήρες, σπόιλερ και διακοσμητικά στοιχεία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;