BMW Group: Εκεί θα κατασκευάζει τα νέας γενιάς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης

BMW Group νέο εργοστάσιο Steyr 2024
Έτοιμες είναι οι νέες εγκαταστάσεις του ομίλου της BMW στο Steyr, εκεί όπου οι Βαυαροί θα κατασκευάζουν τα ηλεκτρικά συστήματα κίνησης επόμενης γενιάς.

Η κατασκευή των νέων εγκαταστάσεων του BMW Group ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2022, ενώ η τελετή αποπεράτωσης πραγματοποιήθηκε ακριβώς ένα χρόνο αργότερα.

Διαβάστε επίσης: 60 χρόνια από τη νίκη του Mini στο Μόντε Κάρλο

Καλύπτοντας έναν χώρο παραγωγής με επιφάνεια περίπου 60.000 τ.μ., το κτίριο διαστάσεων ακολούθησε ένα αυστηρό χρονοδιάγραμμα ανέγερσης και τώρα είναι έτοιμο για την παραγωγή των συστημάτων e-drive της Neue Klasse.

Επόμενο βήμα για τους Βαυαρούς είναι η ενσωμάτωση στη μονάδα περίπου 300 είδη μηχανημάτων και εξοπλισμού – τα περισσότερα κατασκευασμένα βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών – ώστε να είναι έτοιμα για την έναρξη της προ-παραγωγής, όπως έχει προγραμματιστεί για τον Ιούλιο του τρέχοντος έτους.

Διαβάστε επίσης: Με ρεκόρ όλων των εποχών έκλεισε το 2023 για το BMW Group

Ο Klaus von Moltke, ανώτερος αντιπρόεδρος Παραγωγής Κινητήρων της BMW AG και διευθυντής του εργοστασίου του Steyr, περιέγραψε τις οικονομικές διαστάσεις του project: “Επενδύουμε συνολικά περισσότερα από 500 εκατομμύρια ευρώ σε εγκαταστάσεις και εξοπλισμό στο Steyr, ως μία περαιτέρω επιβεβαίωση της δέσμευσης του BMW Group στη μονάδα. Η έναρξη της μαζικής παραγωγής των συστημάτων e-drive για τη Neue Klasse έχει προγραμματιστεί για το φθινόπωρο του 2025”.

Το πρώτο μηχάνημα μεταφέρθηκε στο νέο χώρο συναρμολόγησης στα τέλη Ιανουαρίου. Πρόκειται για έναν γερανό που θα ανυψώνει τα εξαρτήματα των ηλεκτρονικών ισχύος από τον πρώτο όροφο – όπου θα συναρμολογείται ο μετατροπέας τάσης σε ένα καθαρό δωμάτιο – στο ισόγειο για την τελική συναρμολόγηση. Αφού φτάσουν τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα, θα γίνεται το ‘πάντρεμα’ του inverter με το e-drive.

Μέχρι το 2030 το BMW Group θα επενδύσει συνολικά περίπου 1 δισ. ευρώ στην παραγωγή συστημάτων e-drive στις εγκαταστάσεις του Steyr. Το εργοστάσιο θα κατασκευάζει πάνω από 600.000 συστήματα e-drive ετησίως παράλληλα με βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες. Η παραγωγή αυτών θα παραμείνει επίσης σε υψηλά επίπεδα, με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να αποτελούν σημαντικό μέρος του χαρτοφυλακίου προϊόντων της μονάδας και στο μέλλον.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;