Audi RS6 Avant & Audi RS7 Sportsback: Ισχυρότερα και με πρόσθετο εξοπλισμό

Audi RS6 Avant
Αύξηση πίεσης υπερπλήρωσης από τα 2,4 στα 2,6 bar και επιπλέον 30 άλογα προστίθενται κάτω από το καπό των Audi RS6 Avant και RS7 Sportback...

Νέα κορυφή στις επιδόσεις για τα Audi RS6 και RS7, με τις εκδόσεις Avant και Sportsback αντιστοίχως, να είναι οι πιο γρήγορες της γκάμας, με βελτιώσεις στον κινητήρα αλλά και στην δυναμική συμπεριφορά των μοντέλων.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, η Audi τοποθέτησε μεγαλύτερες τουρμπίνες στον γνωστό από τις standard εκδόσεις κινητήρα 4,0 λίτρων V8 biturbo TFSI, αυξάνοντας παράλληλα την πίεση από τα 2,4 στα 2,6 bar. Το αποτέλεσμα αυτής της κίνησης ήταν ένα κέρδος της τάξεως των 30 ίππων σε ισχύ, η οποία από τους 600 ίππους έφτασε τους 630, ενώ αύξηση 50 Nm είχαμε και στην ροπή πού από τα 600 Nm, αγγίζει πλέον τα 650 Nm. Άμεσο το αντίκρισμα και στις επιδόσεις φυσικά, με την Audi να ανακοινώνει επισήμως 3,4 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα, χρόνος βελτιωμένος κατά 0,2 δέκατα του δευτερολέπτου συγκριτικά με τις standard εκδόσεις.

Η προσέγγιση της γερμανικής εταιρείας σε ότι αφορά την βελτίωση ήταν ολιστική, με την έννοια του ότι εστίασαν και σε άλλους τομείς προκειμένου να προσδώσουν στα μοντέλα περισσότερο sport χαρακτήρα. Η αυξημένη ισχύς, διαχειρίζεται μέσω ενός τυπικού tiptronic οκτώ ταχυτήτων, στο οποίο όμως οι αλλαγές των σχέσεων, εκτελούνται πιο γρήγορα. Το κεντρικό διαφορικό κατανέμει την ισχύ του κινητήρα ανάμεσα στο μπροστινό και στον πίσω άξονα σε αναλογία 40:60. Αν διαγνωστεί ολίσθηση, εφαρμόζει αυτόματα περισσότερη ροπή στον άξονα με την καλύτερη πρόσφυση, σε ποσόστωση έως και 70% μπροστά και έως και 85% πίσω. Επιπρόσθετα, η επανασχεδίαση του κεντρικού διαφορικού, είχε ως αποτέλεσμα μια μείωση τόσο στις διαστάσεις του, όσο και στο βάρος του.

Πιο άμεσο σε ότι αφορά την απόκριση είναι και το τιμόνι των RS6 Avant και RS7 Sportsback, ενώ αλλαγές είχαμε και στους τροχούς, με τις συγκεκριμένες εκδόσεις να διατίθενται με ζάντες αλουμινίου 22 ιντσών. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι η Audi διαθέτει στον προαιρετικό εξοπλισμό ζάντες ελαφρύτερου κράματος, οι οποίες ζυγίζουν συνολικά 20 κιλά λιγότερο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;