Audi RS Q e-tron: Σε έρημο με 40 βαθμούς Κελσίου οι εξαντλητικές δοκιμές

Audi RS Q E-tron
Την έρημο του Μαρόκου με τις υψηλές θερμοκρασίες και τις αμμοθύελλες επέλεξαν οι Γερμανοί για να φτάσουν στα όρια το Audi RS Q e-tron...

Μερικοί μήνες απομένουν μέχρι την έναρξη του Ράλλυ Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022 και η Audi Sport δοκιμάζει πλέον το Audi RS Q e-tron στις πιο ακραίες συνθήκες. Αφού ολοκληρώθηκαν με επιτυχία κάποιες εβδομάδες σε Γερμανία και Ισπανία, έφτασε η ώρα της επίσκεψης σε ερήμους του Μαρόκου, εκεί όπου το ηλεκτρικό μοντέλο συναντά τις πιο δυσμενείς συνθήκες.

Διαβάστε επίσης: Οι Γερμανοί καλωσορίζουν τον Ken Block (+video)

Οι μεγάλες θερμοκρασιακές διαφορές και οι αμμόλοφοι της ερήμου προσομοιάζουν τις ακραίες συνθήκες της Σαουδικής Αραβίας στις οποίες καλείται να ανταπεξέλθει το Audi RS Q e-tron. Σε αυτό το περιβάλλον, πληρώματα και μηχανικοί συνάντησαν θερμοκρασίες πάνω από τους 40 βαθμούς Κελσίου ελέγχοντας την συμπεριφορά της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Το συγκεκριμένο αγωνιστικό θα καλείται να καλύπτει στο Ράλλυ Ντακάρ μία τεράστια απόσταση καθημερινά και δυνατότητα φόρτισης στην έρημο δε θα υπάρχει. Κάπως έτσι, οι μηχανικοί της Audi σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν ως φορτιστή της μπαταρίας υψηλής τάσης έναν αποδοτικό κινητήρα από το DTM. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., με την ειδική κατανάλωση να είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.

Όσον αφορά στα ηλεκτρικά μοτέρ, τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα βρίσκονται τοποθετημένα ηλεκτρικά μοτέρ που έρχονται απευθείας από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E. Εννοείται, βέβαια, ότι έχουν γίνει κάποιες μετατροπές, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση τρίτου ηλεκτροκινητήρα που χρησιμεύει για την φόρτιση των μπαταριών. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, με την ενεργειακή χωρητικότητα να αγγίζει τα περίπου 50 kWh.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;