Audi RS Q e-tron: Με ηλεκτρικό οι Γερμανοί στο Ράλι Ντακάρ;

Audi RS Q e-tron
Πώς θα σας φαινόταν αν ένας TFSI λειτουργούσε ως "φορτιστής"; Οι δοκιμές του ηλεκτρικού πρωτότυπου Audi RS Q e-tron έχουν ήδη ξεκινήσει!

Η Audi έχει βάλει έναν στόχο, να γίνει η πρώτη εταιρεία που συμμετέχει στον απαιτητικό αγώνα Ράλι Ντακάρ με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, ανταγωνιζόμενη ευθέως αντίπαλους με συμβατικά οχήματα. Οι δοκιμές εξέλιξης του Audi RS Q e-tron έχουν ήδη ξεκινήσει και θα χρησιμοποιεί ένα TFSI κινητήρα σαν “range extender” μιας και η φόρτιση στις διαδρομές 800 χλμ./ήμερα είναι πρακτικά ανέφικτη.

Διαβάστε επίσης: Τιμές Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron στην Ελλάδα

Το συγκεκριμένο αγωνιστικό θα καλείται να καλύπτει μία τεράστια απόσταση καθημερινά και δυνατότητα φόρτισης στην έρημο δε θα υπάρχει. Κάπως έτσι, οι μηχανικοί της Audi σκέφτηκαν να χρησιμοποιήσουν ως φορτιστή της μπαταρίας υψηλής τάσης έναν αποδοτικό κινητήρα από το DTM. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., με την ειδική κατανάλωση να είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.

Όσον αφορά στα ηλεκτρικά μοτέρ, τόσο στον εμπρός, όσο και στον πίσω άξονα βρίσκονται τοποθετημένα ηλεκτρικά μοτέρ που έρχονται απευθείας από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E. Εννοείται, βέβαια, ότι έχουν γίνει κάποιες μετατροπές, όπως για παράδειγμα η τοποθέτηση τρίτου ηλεκτροκινητήρα που χρησιμεύει για την φόρτιση των μπαταριών. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά, με την ενεργειακή χωρητικότητα να αγγίζει τα περίπου 50 kWh.

Το πρωτότυπο Audi RS Q e-tron αποκαλύφθηκε νωρίτερα μέσα στον Ιούλιο και ήδη έχει μπει σε ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;