Audi: Επετειακή αναβίωση για NSU του παρελθόντος

NSU Prinz 4
Από το 1971 στο 2023 και από τους 30 στους 240 ίππους! Αυτό είναι το νέο project 12 εκπαιδευόμενων της Audi και αποτίει φόρο τιμής στο NSU Prinz 4...

Ιδιαίτερη είναι η φετινή χρονιά για την μονάδα Neckarsulm της Audi στη Γερμανία, μιας και κλείνει φέτος τα 150 χρόνια ιστορίας. Αυτή ήταν η αφορμή για την δημιουργία ενός restomod μοντέλου που αναβιώσει το NSU Prinz 4 του 1971. Η σύγχρονη εκδοχή του είναι ασφαλώς… αμιγώς ηλεκτρική!

Διαβάστε επίσης: Το NSU με το 0-100 χλμ./ώρα σε 35,7 δλ. το οδηγούσε ένας… υπερηχητικός άνθρωπος!

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε ότι το εν λόγω έργο έφεραν εις πέρας 12 εκπαιδευόμενοι της εταιρείας. Πριν όμως το δούμε, ας γνωρίσουμε το μοντέλο του παρελθόντος. Το NSU Prinz 4, λοιπόν, ήταν ένα δίπορτο sedan που εξοπλιζόταν από έναν “ταπεινό” για τα σημερινά δεδομένα κινητήρα που ήταν δικύλινδρος με χωρητικότητα μόλις 598 κ.εκ. Αυτό το αερόψυκτο μοτέρ απέδιδε τότε μόλις 30 ίππους.

 

Δίπλα του φαίνεται τώρα η σύγχρονη, restomod έκδοση, η οποία δανείζεται στοιχεία από διαφορετικά μοντέλα του σήμερα. Για παράδειγμα, ο ηλεκτροκινητήρας έρχεται από το Audi e-Tron των 240 ίππων, ενώ η μπαταρία ανήκει στο Plug-In υβριδικό Audi Q7.  Όσο για το αμάξωμα, αυτό φέρει πολλά κοινά χαρακτηριστικά με αυτό του Audi A1.

Για την εξωτερική εμφάνιση, οι 12 εκπαιδευόμενοι άφησαν την φαντασία να οργιάσει και το αποτέλεσμα είναι άκρως φουτουριστικό. Ενδεικτικά, βλέπουμε διευρυμένα φτερά στο πλάι, διπλή αεροτομή στο πίσω μέρος και σύγχρονα, led φωτιστικά σώματα εμπρός/πίσω. “Το εν λόγω project έδωσε στους μαθητευόμενους μας την ευκαιρία να εργαστούν ελεύθερα με διαφορετικές τεχνικές και υλικά”, δήλωσε ο Timo Engler, Επικεφαλής Τεχνολογίας/Επιμελητείας Εκπαιδευτικών Οχημάτων της Audi.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;