Audi e-tron GT: Δίπλα στο R8 η κατασκευή του πρώτου ηλεκτρικού supercar της Audi

Η παραγωγή του πρώτου ηλεκτρικού supercar της Audi ξεκινά. Ώρα να δούμε πως θα κατασκευάζεται το αμάξωμα του Audi e-tron GT...

Το Audi e-tron GT είναι το πρώτο ηλεκτρικό supercar της Audi και θα κατασκευάζεται μαζί με το Audi R8. Ώρα να δούμε μερικές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες από τα στάδια παραγωγής του, αλλά και που θα κατασκευάζεται.

Διαβάστε επίσης: Νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις για το Audi Q8

Η παραγωγή του ηλεκτροκίνητου Gran Turismo θα γίνεται στο εργοστάσιο Audi Böllinger Höfe, στο Neckarsulm της Γερμανίας. Το μεγαλύτερο ποσοστό της γραμμής παραγωγής περιλαμβάνει αυτοματοποιημένες διαδικασίες, αλλά οι τελικές πινελιές εφαρμόζονται από πολύ εξειδικευμένα χέρια. Πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό της Audi που θα κατασκευάζεται στη Γερμανία, μιας και η παραγωγή του e-tron γίνεται στις Βρυξέλλες.

Το αμάξωμα του Audi e-tron GT θα κατασκευάζεται σε ξεχωριστό σημείο από αυτό του Audi R8. Ωστόσο η συναρμολόγηση θα γίνεται επάνω στην ίδια γραμμή παραγωγής. Για να καλυφθούν οι ανάγκες, το συγκεκριμένο εργοστάσιο μεγάλωσε σε μέγεθος.  Κατασκευάστηκαν νέες αίθουσες logistics με χώρο περίπου 10.800 τετραγωνικών μέτρων και η ενέργεια που θα χρησιμοποιείται για την παραγωγή του Audi e-tron GT θα προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές.

Για την κατασκευή του αμαξώματος δημιουργήθηκε ένα ολοκαίνουριο body-shop. Αυτό συνέβη γιατί η διαδικασία κατασκευής του αμαξώματος είναι διαφορετική από αυτή του R8. Το εξωτερικό του e-tron GT είναι κατασκευασμένο σχεδόν ολοκληρωτικά από αλουμίνιο και δεν έχει κοινά στοιχεία με το Audi Space Frame του R8. Χρησιμοποιούνται συνολικά 34 ρομπότ καθιστώντας τη διαδικασία κατασκευής κατά 85% αυτοματοποιημένη.

Με την ολοκλήρωση του αμαξώματος, τοποθετούνται η μπαταρία και ο κινητήρας. Στηρίζονται σε 74 σημεία επάνω στο αμάξωμα. Με την ολοκλήρωση της συναρμολόγησης γίνεται διπλός έλεγχος σε 150 σημεία την πρώτη φορά και 200 τη δεύτερη από εξελιγμένα ρομπότ. Η ακρίβεια των τελικών μετρήσεων είναι εντυπωσιακή, με τις αποκλίσεις να αγγίζουν τα μόλις ±0,2 χιλιοστά. Το τελευταίο στάδιο είναι η δοκιμή
στεγανότητας στο θάλαμο βροχής, ο οποίος προσομοιώνει την ένταση των βροχών σε μουσώνες.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;