Audi: 51 χρόνια “Vorsprung durch Technik”

Audi History
Πέρασαν 51 χρόνια από την πρώτη φορά που η Audi χρησιμοποίησε το εταιρικό σλόγκαν "Vorsprung durch Technik". Πάμε να δούμε τι σημαίνει.

52 χρόνια συμπληρώθηκαν από την πρώτη φορά που είδαμε το εταιρικό σλόγκαν της Audi “Vorsprung durch Technik” (σε ελεύθερη μετάφραση “πρωτοπορία δια της τεχνολογίας”). Πρόκειται για μία γερμανική φράση που έχει συνδεθεί άρρηκτα με τη μάρκα και ακόμη και σήμερα αποτελεί έκφραση της προσανατολισμένης στο μέλλον προσέγγισης της εταιρείας.

Το 1969 έγινε η συγχώνευση της Auto Union GmbH, με έδρα το Ingolstadt και της Neckarsulmer NSU Motorenwerke, για τη δημιουργία της Audi NSU Auto Union AG, με έδρα το Neckarsulm. Η γκάμα μοντέλων της νέας εταιρείας περιλάμβανε από τους αερόψυκτους κινητήρες των πισωκίνητων NSU Prinz και τους υδρόψυκτους τετρακύλινδρους κινητήρες των προσθιοκίνητων Audi 60 και Audi 100, έως τον περιστροφικό κινητήρα του φουτουριστικού NSU Ro 80.

Η ιδέα να επικοινωνηθεί αυτή η τεχνολογική ποικιλομορφία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ήρθε το 1970 από τον Hans Bauer, μέλος του τμήματος Marketing της νέας εταιρείας, ο οποίος επινόησε το σλόγκαν που σύντομα θα αναγνώριζαν εύκολα οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παρά το γεγονός πως ήταν στα γερμανικά…: “Vorsprung durch Technik”.

Το νέο σλόγκαν έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε μία δισέλιδη διαφήμιση τον Ιανουάριο του 1971. Σύντομα, συμπεριλήφθηκε στα φυλλάδια της Audi NSU, στα μοντέλα Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 και Audi 50. Με την πάροδο των ετών υπήρξαν ιδέες για μετεξέλιξη του σλόγκαν ώστε να εκφράζει και άλλες αξίες της μάρκας αλλά τελικά η τεχνολογία ήταν αυτή που αδιαμφισβήτητα επικράτησε. Με την εισαγωγή του Audi quattro το 1980, το σλόγκαν χρησιμοποιήθηκε ακόμα συχνότερα στη διαφήμιση. Σύντομα, το Vorsprung durch Technik έγινε σαφές μέρος της εταιρικής ταυτότητας της Audi. Σήμερα, πενήντα χρόνια αργότερα, είναι πλέον συνώνυμο με την εταιρεία.

Ο Oliver Hoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG για την Τεχνική Ανάπτυξη, σχολιάζει με αφορμή τα 50 χρόνια του Vorsprung durch Technik: «Το πιο σημαντικό ορόσημο για μένα είναι η τεχνολογία quattro. Δεν ήταν μόνο το θεμέλιο για τις επιτυχίες στα ράλι, αλλά αντιπροσωπεύει επίσης τη μεταφορά της εμπειρίας μας από τους αγώνες στη γραμμή παραγωγής. Έκτοτε, το quattro και η Audi πάνε μαζί. Εξίσου σημαντικό ήταν το πρώτο Audi A8 με τεχνολογία Audi Space Frame το 1994, που μας βοήθησε να ενισχύσουμε τη θέση μας στην premium κατηγορία.»

Προηγμένες τεχνολογίες κινητήριων συστημάτων, δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, φωτισμού και υβριδικών συστημάτων αλλά και η εκτενής χρήση αλουμινίου καθώς και προηγμένες διαδικασίες παραγωγής, έδωσαν ιδιαίτερη αίγλη στο Vorsprung durch Technik.

Το επόμενο κβαντικό άλμα στη σύγχρονη εποχή ήρθε το 2018, με το λανσάρισμα του Audi e-tron, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου Audi που εισήλθε σε σειριακή παραγωγή, με αυτονομία +400 χιλιομέτρων και απίστευτη ποιότητα για premium ηλεκτροκινητικότητα. Τρία χρόνια αργότερα, κυκλοφόρησε το Audi e-tron GT, επαναστατικό στον σχεδιασμό του και απόδειξη ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης θα είναι εξίσου συναρπαστικό. Η νέα καμπάνια “Future is an Attitude”, υπογραμμίζει τη μελλοντοκεντρική προσέγγιση της Audi, με επανεφεύρεση όλων των απόψεων περί κινητικότητας.

Η Hildegard Wortmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της AUDI AG για Πωλήσεις και Marketing, σχολιάζει: «Το όραμά μας είναι ένα μέλλον στο οποίο θα προσφέρουμε αειφόρο premium κινητικότητα, με την Audi τεχνολογικό ηγέτη στη φιλική προς το περιβάλλον αυτοκίνηση. Επαναπροσδιορίζουμε την πρόοδο και εστιάζουμε στην αειφορία, την ψηφιοποίηση και τον εξηλεκτρισμό. Ανέκαθεν, η Audi δεν ακολουθούσε τις αλλαγές αλλά τις καθόριζε. Στο πλαίσιο αυτό, το Vorsprung durch Technik εξελίσσεται και στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, εκφράζοντας αέναα την εταιρική ταυτότητα της μάρκας.»

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;