Aston Martin Vantage: Η ισχυρότερη όλων των εποχών… και ο τίτλος τέλους!

Aston Martin Vantage
Επίσημο ντεμπούτο για τη νέα Aston Martin Vantage, η οποία θα παραχθεί σε μόλις 333 αντίτυπα και θα φέρει ένα μοτέρ που δεν θα ξανά δούμε στο μέλλον!

Στην επίσημη αποκάλυψη της νέας Aston Martin Vantage προχώρησε η βρετανική εταιρεία, γνωστοποιώντας παράλληλα ότι έφτασε η ώρα του τέλους για τους V12 κινητήρες της. Τα 333 αντίτυπα του κύκλου παραγωγής θα είναι τα τελευταία με αυτή την διάταξη και, όπως ήταν αναμενόμενο, ήδη όλα έχουν προπωληθεί με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται για το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

Διαβάστε επίσης: Προς παράδοση η πρώτη Aston Martin Varkyrie

Εξωτερικά, η Aston Martin Vantage διατηρεί την “άγρια” αισθητική της, με το μεγάλο εμπρός splitter και τις ποδιές στα πλαϊνό τμήμα από ανθρακονήματα. Εκεί υπάρχουν επίσης τα “κρυφά” χερούλια και οι εντυπωσιακές ζάντες μεγέθους 21 ιντσών που φέρουν ελαστικά Michelin Pilot 4S και “φιλοξενούν” εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός (τετραπίστονες πίσω) και κεραμικούς δίσκους. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον σχεδιαστικά έχει και το πίσω μέρος, με τον carbon διαχύτη και τις απολήξεις στο κέντρο, την LED λωρίδα που διατρέχει όλο το αμάξωμα κατά πλάτος και ασφαλώς την σταθερή αεροτομή.

H νέα Aston Martin Vantage τροφοδοτείται από έναν έναν twin-turbo V12 κινητήρα, τον τελευταίο V12 της ιστορίας της, ο οποίος έχει χωρητικότητα 5,2 λτ. Αποδίδει 700 ίππους και 753 Nm ροπής, τα οποία περνούν αποκλειστικά στον πίσω άξονα μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου της ZF και μηχανικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης. Κάπως έτσι, το αμάξωμα των 1.795 κιλών είναι σε θέση να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,5 δλ. και η τελική ταχύτητα “σκαρφαλώνει” στα 322 χλμ./ώρα. Σε αυτή την ταχύτητα παράγονται 204 κιλά κάθετης δύναμης.

Tέλος, παρόμοια φιλοσοφία επικρατεί και στο εσωτερικό, όπου έχει γίνει εκτεταμένη χρήση alcantara και ανθρακονημάτων σε αρκετά σημεία. Εντυπωσιακή είναι η σχεδίαση του τιμονιού, αλλά και των καθισμάτων.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;