Aston Martin Valkyrie με 1.160 PS

Την περιμέναμε πολύ καιρό αλλά τελικά μόλις λίγο πριν την πρεμιέρα της στην Γενεύη μας αποκαλύφθηκε πλήρως. Ο λόγος για την Aston Martin Valkyrie, το hypercar των 1.160 ίππων.

Η έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης φέτος διεξάγεται για 89η φορά και έχει έναν καλό λόγο να μείνει στην ιστορία, καθώς σε αυτήν κάνει πρεμιέρα το κορυφαίο ίσως hypercar όλων των εποχών, μέχρι το επόμενο φυσικά! Ο λόγος για την Aston Martin Valkyrie, η οποία κόβει την ανάσα με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά.

Το βρετανικό, υβριδικό hypercar, διαθέτει κάτω από το επιβλητικό και άκρως αεροδυναμικό αμάξωμά του, υβριδική τεχνολογία η οποία συνδυάζει V12 κινητήρα βενζίνης 6.5 λτ. κατασκευής Cosworth (με μπιέλες τιτανίου), με ηλεκτροκινητήρα. Αυτός και οι μπαταρίες του κατασκευάστηκαν από τις Integral Powertrain Ltd και Rimac Automobili, που εξέλιξαν και ένα σύστημα τύπου KERS (όπως αυτό που υπάρχει στα μονοθέσια της F1).

Η συνδυαστική ισχύς του υβριδικού συστήματος της Aston Martin Valkyrie είναι στους 1.160 ίππους και η ροπή στα 900 Nm. Εντυπωσιακός όμως είναι και ο ρυθμός περιστροφής του θερμικού κινητήρα, ο οποίος έχει κόφτη στις 11.100 σ.α.λ. Ο ατμοσφαιρικός V12 αποδίδει μόνος του (χωρίς τη βοήθεια του ηλεκτρικού κινητήρα) 1.000 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και 740 Nm ροπής στις 7.000 σ.α.λ.

Σχεδιαστικά, προφανώς και δόθηκε προτεραιότητα στην αεροδυναμική, με την αισθητική να περνά σε δεύτερη μοίρα. Έντονες καμπύλες, τεράστιοι αεραγωγοί, αεροδυναμικός διαχύτης πίσω και αεροτομή δημιουργούν, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των μηχανικών της βρετανικής μάρκας, κάθετη δύναμη 1.816 κιλών, όταν το αυτοκίνητο κινείται κοντά στην τελική του ταχύτητα (δυστυχώς αυτή δεν δόθηκε στη δημοσιότητα).

Αξίζει να αναφέρουμε πως για την Aston Martin Valkyrie, η εξέλιξη της οποίας συνεχίζεται υπό την επίβλεψη και καθοδήγηση των Aston Martin Lagonda, Red Bull Advanced Technologies και AF Racing, ο αντιπρόεδρος της μάρκας David King δήλωσε “δημιουργήθηκε για να είναι το απόλυτο hypercar του κόσμου και τα νούμερα επιβεβαιώνουν τον ισχυρισμό μου”.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;