Aston Martin: Ο εξηλεκτρισμός της αυτοκίνησης δεν είναι η απάντηση

"Ο εξηλεκτρισμός της αυτοκίνησης δεν είναι η απάντηση μακροπρόθεσμα, αλλά ένα ακόμη στάδιο προς τα μηδενικά καύσιμα". Τάδε έφη Marek Reichmann, "Επικεφαλής Δημιουργικού" της Aston Martin.

Ο Επικεφαλής Δημιουργικού (Chief Creative Officer) της Aston Martin, Marek Reichmann, παραχώρησε συνέντευξη στο Αυστραλιανό “Drive” και είπε πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα. Το σημαντικότερο από αυτά είναι η προσέγγισή του για την ηλεκτροκίνηση και το μέλλον της αυτοκίνησης γενικότερα. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του η ηλεκτροκίνηση δεν είναι «η απάντηση» στην κινητικότητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων μακροπρόθεσμα. Αντίθετα, την βλέπει ως ένα ακόμη βήμα στο ταξίδι προς τα «μηδενικά καύσιμα», όπως τα βιοκαύσιμα και το υδρογόνο.

Ο κ. Reichmann ήταν στην Αυστραλία για να παρευρεθεί στο Αυστραλιανό Grand Prix της Formula 1 και να παρουσιάσει το νέο supercar της Aston Martin, ονόματι Valhalla στα τοπικά μέσα ενημέρωσης. Πάμε να δούμε τι δήλωσε μεταξύ άλλων στους δημοσιογράφους του “Drive”.

«Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι η απάντηση… είναι ένα στάδιο στο ταξίδι μας προς τα μηδενικά καύσιμα, αλλά δεν είναι η απάντηση. Δεν θα μπορέσετε ποτέ να επαναφορτίσετε ένα EV σε δύο λεπτά όπως ανεφοδιάζετε τώρα. Η ευκολία δεν θα είναι ποτέ εκεί. Επιπροσθέτως, υπάρχουν οι πρώτες ύλες που απαιτούνται για την παραγωγή αρκετών μπαταριών για τον αριθμό των αυτοκινήτων που παράγουμε σήμερα. Αυτή τη στιγμή παράγονται πολλά εκατομμύρια αυτοκίνητα κάθε χρόνο. Από πού θα προέρχονται τα ορυκτά για αυτές τις μπαταρίες; Μετά πρέπει να σκεφτούμε τα εθνικά δίκτυα υποδομής ηλεκτρικής ενέργειας. Οι σταθμοί φόρτισης δεν είναι η λύση, ούτε η οικιακή φόρτιση στα υπάρχοντα δίκτυα. Βλέπω τους κινητήρες εσωτερικής καύσης να ζουν όσο περισσότερο μπορούν και όσο το επιτρέπει η νομοθεσία, γιατί υπάρχουν πελάτες που αγαπούν και θέλουν αυτού του είδους τα αυτοκίνητα. Και μόλις φτάσουμε βαθύτερα σε μηδενικά καύσιμα, τότε υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να επιβιώσει μια μονάδα εσωτερικής καύσης. Τα βιοκαύσιμα ή το υδρογόνο προσφέρουν πιθανές λύσεις για αυτό».

Τα λόγια του κυρίου Reichmann μοιάζουν “οξυγόνο” για τους οπαδούς των αυτοκινήτων με θερμικό κινητήρα. Από την άλλη οι οπαδοί της ηλεκτροκίνησης ίσως θεωρήσουν πως πίσω από αυτά τα λόγια κρύβονται συμφέροντα και προσωπικά “θέλω” του ίδιου και της εταιρείας για την οποία εργάζεται. Σε κάθε περίπτωση, αν θέλετε, μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρη την πρωτότυπη συνέντευξη εδώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;