Αποζημιώσεις διεκδικούν οι κοινοπραξίες οδικών αξόνων, λόγω πτώσης εσόδων από τα διόδια

τέλη κυκλοφορίας
Οι κοινοπραξίες οδικών αξόνων έδειξαν τις προθέσεις τους να διεκδικήσουν αποζημιώσεις λόγω της ζημιάς που τους έχει προκαλέσει ο περιορισμός της κυκλοφορίας

Ο κορωνοϊός έκανε την κυβέρνηση να επιβάλει τον περιορισμό της κυκλοφορίας και όπως είναι λογικό, αυτό είχε ως αποτέλεσμα την κατακόρυφη πτώση της κίνησης των αυτοκινήτων στους οδικούς άξονες της χώρας.

Διαβάστε επίσης: “Πολεμικές αποζημιώσεις” ζητούν οι κοινοπραξίες οδικών αξόνων

Όπως είναι λογικό για τις ίδιες τις κοινοπραξίες, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας “Καθημερινή”, καταθέτουν κοινοποιήσεις της πτώσης των εσόδων τους από τα διόδια, ενεργοποιώντας την διαδικασία υπολογισμού αποζημιώσεων που προβλέπουν οι συμβάσεις τους. Μία από αυτές, η “Αττική Οδός” επιθυμεί χρονική επέκταση της σύμβασης παραχώρησης.

Από την άλλη, αυτή την στιγμή από το υπουργείο δεν έχει υπάρξει κάποια αντίδραση, με την συζήτηση να αναμένεται να ξεκινήσει μετά το πέρας της πανδημίας.

Η πτώση στην κυκλοφορία λόγω των περιοριστικών μέτρων που επέβαλε η κυβέρνηση είναι τεράστια και φτάνει στο 70%, ίσως και να το ξεπερνάει αν υπολογιστούν και οι ημέρες του Πάσχα (οι παραχωρησιούχοι σταμάτησαν συντονισμένα να δίνουν ακριβή στοιχεία για την πτώση της κυκλοφορίας).

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της «Καθημερινής», μέχρι στιγμής έχουν αποστείλει κοινοποιήσεις η Νέα Οδός, η Κεντρική Οδός, η Ολυμπία Οδός, η Γέφυρα Α.Ε. και η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, ενώ έπεται η Αττική Οδός και ο Μορέας. Όσο για την οικονομική ζημία, αυτή ποικίλλει ανάλογα με την κυκλοφορία, εκτιμώμενη στα 2-5 εκατ. ευρώ τον μήνα ανάλογα με τον αυτοκινητόδρομο.

Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία και ποια θα είναι η θέση του δημοσίου απέναντι στις εταιρείες.

Πηγή: Καθημερινή

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;