Αποκάλυψη για το πιο ισχυρό προσθιοκίνητο VW Golf όλων των εποχών

VW Golf GTI Clubsport
Αυτό είναι το νέο VW Golf GTI Clubsport με τους 300 ίππους! Ώρα να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά το ισχυρό προσθιοκίνητο hot hatch...

Στα πλαίσια του 24ωρου αγώνα αντοχής στην θρυλική πίστα του Nurburgring, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε το πιο ισχυρό προσθιοκίνητο VW Golf όλων των εποχών VW Golf παραγωγής όλων των εποχών. Πάμε να γνωρίσουμε το νέο VW Golf GTI Clubsport!

Δείτε επίσης: Στην Ελλάδα το Honda Civic Type R των 329 ίππων – Δείτε πόσο κοστίζει

Ξεκινάμε από την εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου, εκεί όπου βλέπουμε για πρώτη φορά σε αυτό το μοντέλο ένα φωτιζόμενο λογότυπο εμπρός. Υπάρχουν επίσης στάνταρ LED Plus προβολείς μπροστά και ανασχεδιασμένα LED σώματα πίσω. Στοιχεία που κάνουν την έκδοση να ξεχωρίζει είναι η μεγάλη αεροτομή στο πίσω τμήμα, η διπλή απόληξη της εξάτμισης, αλλά και οι εντυπωσιακές ζάντες μεγέθους 19 ιντσών. Μάλιστα, η Volkswagen αναφέρει πως το βάρος της κάθε ζάντες αγγίζει τα οκτώ κιλά, μειώνοντας την μη αναρτώμενη μάζα του οχήματος.

Οι τροχοί “φιλοξενούν” κόκκινες δαγκάνες, ενώ σε αρκετές επιφάνειες του αμαξώματος βλέπουμε μαύρες λεπτομέρειες (όπως η οροφή και οι καθρέφτες), δημιουργώντας μία αρκετά “επιθετική” φιλοσοφία.

Περνάμε στο εσωτερικό, εκεί όπου επίσης γίνονται εμφανής η “sportive” πινελιές του ισχυρότερου προσθιοκίνητου Golf. Ενδεικτικά, υπάρχουν αρκετές κόκκινες λεπτομέρειες, όπως για παράδειγμα οι ραφές στα καθίσματα και στο τιμόνι, ενώ επιπλέον ξεχωρίζουν και τα αλουμινένια πεντάλ.

Ισχύς 300 ίππων και 0-100 χλμ./ώρα σε 5,6 δλ. 
Πάμε και στον σημαντικότερο τομέα του VW Golf GTI Clubsport που δεν είναι άλλος από τον κινητήρα. Κάτω από το καπό συναντάμε το 2λιτρο, turbo μοτέρ με κωδική ονομασία “EA888 LK3 evo4”. Η ισχύς του αγγίζει τους 300 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 400 Nm. Η κίνηση περνά στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου, ενώ δεν απουσιάζει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο εμπρός διαφορικό.

Κάπως έτσι, το γερμανικό hot hatch επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,6 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Ωστόσο, αυτό το όριο μπορεί να αρθεί με το πακέτο Race – το οποίο ανεβάζει την τελική ταχύτητα στα 267 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;