Αντιπρόεδρος Dacia: Τα ηλεκτρικά που χαρακτήρισε ως “μη αποδεκτά”

Dacia Spring
Ιδιαίτερα "αιχμηρή" ήταν η τοποθέτηση του Αντιπροέδρου Πωλήσεων της Dacia, Xavier Martinet. Δείτε ποια ηλεκτρικά χαρακτήρισε ως "μη αποδεκτά"...

Ένας από τους μεγαλύτερους εχθρούς της αυτοκίνησης ήταν πάντα το βάρος, με τις εταιρείες να δαπανούν τεράστιους πόρους για την καταπολέμησή του. Με την έλευση της ηλεκτροκίνησης, όμως, η κατάσταση ξέφυγε και πάλι, με την μάζα των οχημάτων να αποτελεί ξανά ένα υπαρκτό πρόβλημα. Αυτό θέλησε να σχολιάσει με ιδιαίτερα αιχμηρό τρόπο ο Xavier Martinet, υψηλόβαθμο στέλεχος της Dacia.

“Αν είμαστε σοβαροί για τη συλλογική μείωση των εκπομπών, τότε το υπερβολικό βάρος δεν θα πρέπει να είναι αποδεκτό. Υπάρχουν ηλεκτρικά αυτή τη στιγμή που ζυγίζουν 2μιση ή και τρεις τόνους και χρησιμοποιούνται από ένα άτομο που κάνει απόσταση 50-60 χλμ./ ώρα”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Dacia. Με αυτόν τον τρόπο έδειξε την δυσαρέσκειά του απέναντι στα ογκώδη ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ταυτόχρονα, ξεκαθάρισε ότι η εναντίωση απέναντι στα βαριά ηλεκτρικά γίνεται πράξη μέσα από το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Dacia, το οποίο ονομάζεται Spring και ζυγίζει μόλις 975 κιλά. “Η φιλοσοφία μας δείχνεται με το Spring. Δημιουργήθηκε για να οδηγείται σε αστικό περιβάλλον, σε αποστάσεις των 40 χιλιομέτρων με μέση ταχύτητα 30 χλμ./ώρα”.

Υπενθυμίζουμε ότι το Dacia Spring Electric εφοδιάζεται με μπαταρία 26,8 kWh, η οποία τροφοδοτεί το μοτέρ των 44 ίππων και 125 Nm ροπής. Όσον αφορά την αυτονομία του, αυτή σε κύκλο WLTP είναι στα 225 χλμ. (295 χλμ. εντός πόλης). Μάλιστα υπάρχει και λειτουργία ECO, για βελτιστοποίηση της αυτονομίας, η οποία όμως περιορίζει την ιπποδύναμη στου 32 ίππους και την τελική στα 100 χλμ./ώρα από 125 χλμ./ώρα.

Πηγή: autocar.co.uk

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;