Αναβάθμιση στα σημεία για τη Mercedes G-Class

2020 Mercedes G-Class
Με ακόμη πιο πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης θα προσφέρει η Mercedes την εμβληματική G-Class.

Το σκληροτράχηλο εκτός δρόμου όχημα της Mercedes, η G-Class, συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια εμπορικής πορείας και οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρίας προχωρούν σε μικρές αλλαγές που αναβαθμίζουν τον στάνταρ εξοπλισμό του αλλά και τις διαθέσιμες επιλογές εξατομίκευσης.

Το μοντέλο της σειράς που αποκτά την μεγαλύτερη ελευθερία “κινήσεων” είναι η G 400 d που μπορεί πλέον να εξατομικευτεί χωρίς περιορισμούς καθώς μια ειδική έκδοση του που υπήρχε στη γκάμα παύει πλέον να υπάρχει. Να σημειωθεί ότι κινείται από εν σειρά εξακύλινδρο diesel μοτέρ που αποδίδει 330 ίππους και ακόμη πιο σημαντικά 700 Nm ροπής στις 1.200-3.200 σ.α.λ.

Στα ηλεκτρονικά καλούδια της G-Class η Mercedes προσθέτει παράλληλα και μία ακόμη ηλεκτρονική επιλογή που διαχειρίζεται την 4κίνηση και ονομάζεται “Desert”. Η επιλογή της γίνεται μέσω του διακόπτη Dynamic Select και έναντι των υπολοίπων προγραμμάτων προσφέρει ακόμη περισσότερη πρόσφυση σε αμμώδες τερέν, αλλάζοντας επίσης την απόκριση του γκαζιού αλλά και τη λειτουργία του ESP.

Στον στάνταρ εξοπλισμό της G-Class ανήκει πλέον και το πακέτο Parking με την κάμερα οπισθοπορείας, ενώ το πακέτο “Night” μπορεί τώρα να επιλεχθεί αυτόνομα. Μέχρι πρότινος συνδυαζόταν με τα εξοπλιστικά πακέτα AMG Line και Stainless Steel. Το πακέτο Night περιλαμβάνει το αστέρι της Mercedes σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα για το εμπρός και το πίσω μέρος της G-Class, το σήμα V8 στα εμπρός φτερά, αλλά και το σήμα της έκδοσης του μοντέλου και τα δύο τελευταία επίσης σε μαύρο γυαλιστερό.

Για το πακέτο AMG Line η Mercedes προσθέτει και μια νέας σχεδίασης ζάντα αλουμινίου με πέντε ακτίνες και διάμετρο στις 20 ίντσες, ενώ για το εσωτερικό της G-Class η Γερμανοί τοποθετούν στάνταρ το πλήρως ψηφιακό πίνακα πληροφοριών, τον χωρίς πλαίσιο εσωτερικό καθρέπτη και τα μαύρα ματ πατάκια.

Τέλος αναβαθμισμένο παρουσιάζεται το πακέτο αντικλεπτικής προστασίας “Urban Guard”, το οποίο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων συναγερμό, προστασία κατά της ρυμούλκυσης αλλά και την υπηρεσία που ενημερώνει τον οδηγό σε περίπτωση κάποιο ατυχήματος όταν η G-Class είναι παρκαρισμένη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;