Αναβάθμιση και μεγαλύτερη αυτονομία για τα Peugeot e208 και e2008

Peugeot e208 και e2008
Η Peugeot προχωρά στην αναβάθμιση των αμιγώς ηλεκτρικών e208 και e2008 με τα δύο μοντέλα της μικρής κατηγορίας να παρουσιάζουν σημαντικά αυξημένη αυτονομία.

Με μικρές στοχευμένες αλλαγές η Peugeot κατάφερε να αυξήσει την αυτονομία των δύο ηλεκτρικών μοντέλων της που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP (Common Modular Platform), και εφοδιάζονται με μπαταρία 50 kWh και έναν ηλεκτρικό κινητήρα 136 ίππων και 260 Nm ροπής.

Διαβάστε επίσης – Peugeot: Με πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα στα ηλεκτρικά

Πρώτα απ’ όλα, τα ελαστικά έχουν αναβαθμιστεί σε «Α» κλάσης, προσφέροντας μεγαλύτερη αποδοτικότητα, χάρη στη χαμηλότερη αντίσταση κύλισης. Αυτό αφορά στους τροχούς 16 ιντσών του Peugeot e208 και 17 ιντσών του e2008.

Επιπλέον, υπάρχει μια μηχανική εξέλιξη με μια νέα σχέση μετάδοσης, η οποία βελτιστοποιεί την αυτονομία σε διαδρομές στον αυτοκινητόδρομο.

Τέλος, μία νέα αντλία θερμότητας με αισθητήρα υγρασίας εγκαταστάθηκε στην κορυφή του παρμπρίζ και τελειοποιεί την αποδοτικότητα σε θέρμανση και ψύξη. Οι πληροφορίες που μεταδίδονται από αυτόν τον αισθητήρα καθιστούν δυνατό τον ακριβή έλεγχο της ανακύκλωσης του αέρα στην καμπίνα του επιβάτη και τελικά, συγκρατούν την κατανάλωση ενέργειας της μπαταρίας κατά τη θέρμανση και τη διατήρηση της θερμοκρασίας μέσα στο όχημα. Η τελευταία αυτή βελτίωση είναι ιδιαίτερα σημαντική όταν επικρατούν χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες.

Διαβάστε επίσης – Peugeot: Εγγύηση τιμής, προστατευμένη από μελλοντικές ανατιμήσεις

Όλες αυτές οι εξελίξεις θα εξασφαλίσουν την αυξημένη αυτονομία κατά το πρότυπο WLTP, η οποία στην περίπτωση του ηλεκτρικού 208 αυξάνεται κατά 22 χλμ. και φτάνει πλέον έως τα 352, ενώ για το 2008 στην αυτονομία του έρχονται να προστεθούν άλλα 25 χιλιόμετρα με τη συνολική αυτονομία να φτάνει τώρα έως και τα 345 χιλιόμετρα.

Σύμφωνα με την Peugeot η αύξηση της αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες είναι ακόμη μεγαλύτερη και μπορεί να φτάσει ακόμη και τα 40 χιλιόμετρα συγκεκριμένα, σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης και με την εξωτερική θερμοκρασία να βρίσκεται κοντά στους μηδέν βαθμούς Κελσίου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;