Ανανέωση για το πανίσχυρο Honda Civic Type R

2020 Honda Civic Type R
H Honda προχώρησε στην ανανέωση του κορυφαίου Civic Type R το οποίο και παρουσίασε επίσημα στο φετινό Tokyo Auto Salon στην Ιαπωνία.

Εξωτερικά και για το 2020 οι αλλαγές εντοπίζονται στην ανανεωμένη εμπρός γρίλια που παρουσιάζεται ελαφρώς μεγαλύτερη και επιτρέπει την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Το βαθύ μπλε χρώμα που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι επίσης νέο και διαθέσιμο αποκλειστικά για το κορυφαίο Civic.

Οι αλλαγές στα μηχανικά μέρη του Civic Type R είναι σαφώς εκτενέστερες και είχαν σαν στόχο να ραφινάρουν ακόμη περισσότερο την απόδοση του καυτού ιαπωνικού hatchback των 320 ίππων. Το set up της ανάρτησης έχει αναθεωρηθεί με νέα ρύθμιση για τα αμορτισέρ που βελτιώνει τα επίπεδα άνεσης χωρίς να θυσιάζει την πρόσφυση, ενώ για την περαιτέρω αύξηση της τελευταίας οι Ιάπωνες προχώρησαν και στην αλλαγή των σινεμπλόκ της πίσω ανάρτησης με άλλα σκληρότερα. Επιπλέον αλλαγές έχουν γίνει στην εμπρός ανάρτηση που μειώνουν τις τριβές και δίνουν ακόμη καλύτερη αίσθηση στο τιμόνι.

2020 Honda Civic Type R

Αλλαγές βλέπουμε στο σύστημα πέδησης με νέους διαιρούμενους δίσκους (έναντι ενιαίων) αλλά και διαφορετική πάστα για τα τακάκια. Και οι δύο αλλαγές είχαν σαν στόχο να βελτιώσουν την διάρκεια στην απόδοση αλλά και να αυξήσουν την ισχύ.

Οι βελτιώσεις της Honda για το Civic Type R προχωρούν και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου με νέο τιμόνι που φέρει επένδυση από alcantara αλλά και ανασχεδιασμένο επιλογέα ταχυτήτων αλλά και μηχανισμό που μικραίνει τις διαδρομές του.

Στον τομέα του κινητήρα το Type R διατηρεί τα ίδια χαρακτηριστικά απόδοσης με μέγιστη ισχύ στους 306 ίππους με την ροπή να αγγίζει τα 400 Nm που περνούν στους εμπρός τροχούς μέσω χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων και διανέμονται από ένα μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Όπως συνέβαινε και στο προηγούμενο μοντέλο έτσι και τώρα ο οδηγός έχει στην διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης (Comfort, Sport και +R) με την επιλογή του καθενός να επηρεάζει την απόκριση του κινητήρα και του τιμονιού όπως και την σκληρότητα των αμορτισέρ.

Τέλος, το ενεργητικό σύστημα ακύρωσης θορύβων της Honda δίνει πλέον το “παρών” και στο κορυφαίο Civic και αλλάζει τους ήχους που περνούν στην καμπίνα και φτάνουν στα αυτιά οδηγού και επιβαινόντων ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα για τον κινητήρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;