Ανανεωμένο Opel Insignia: Νέοι κινητήρες diesel και βενζίνης

2020 Opel Insignia
Νέα γενιά κινητήρων diesel και βενζίνης φέρει το ανανεωμένο Opel Insignia που παρουσιάστηκε επίσημα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου των Βρυξελλών.

Το ανανεωμένο Opel Insignia που παρουσιάστηκε στις Βρυξέλλες φέρει μια ολοκαίνουρια γενιά κινητήρων σε όλους τους διαθέσιμους κυβισμούς τόσο βενζίνης όσο και πετρελαίου.

Ενώ το προηγούμενο μοντέλο είχε κινητήρες βενζίνης και diesel από τρεις διαφορετικές οικογένειες, όλοι οι σημερινοί τρικύλινδροι και τετρακύλινδροι κινητήρες ανήκουν σε μία νέα οικογένεια και είναι διαθέσιμοι για το Sports Tourer αλλά και για το Grand Sport. Πάμε να τους γνωρίζουμε καλύτερα.

Στη βάση των διαθέσιμων μοτέρ για το ανανεωμένο Insignia βρίσκεται ο τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης των 1,4 λίτρων που έχουμε δει και στο νέο Astra. Το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 145 ίππους και 236 Nm ροπής στις 5.000 και 1.500-3.500 σ.α.λ. αντίστοιχα και συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η Opel ανακοινώνει μέση κατανάλωση 5,8-6,2 λίτρα κατά το πρότυπο WLTP (6-6,3 για το Sports Tourer).

Ακολουθεί ο τρικύλινδρος κινητήρας πετρελαίου των 1,5 ο οποίος αποδίδει με την βοήθεια υπερσυμπιεστή 122 ίππους στις 3.250 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής σταθερά από τις 1.750 σ.α.λ. έως και 2.500 σ.α.λ. Το εν λόγω μοτέρ συνεργάζεται επίσης με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. H μέση κατανάλωση κατά WLTP ανέρχεται στα 4,6-4,9 λίτρα ανά 100 χλμ. (4,8-5,1 για το Sports Tourer)

Αργότερα η Opel θα προσθέσει στην γκάμα και τον νέο δίλιτρο κινητήρα σε έκδοση με 200 ίππους με την ισχύ να κορυφώνεται στις 4.500 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή του 4κύλινδρου μοτέρ ανέρχεται στα 350 Nm μεταξύ 1.500 και 4.000 σ.α.λ. Το δίλιτρο μοτέρ συνδυάζεται με νέο αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και η μέση κατανάλωση του ανέρχεται στα 7,3-7,6 λίτρα ανά 100 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP (7,5-7,7 για το Sports Tourer).

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η ισχυρότερη έκδοση του δίλιτρου turbo μοτέρ που κινεί την 4κίνητη και κορυφαία έκδοση του Insignia που ακούει στο όνομα GSi. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς ανέρχεται στους 230 ίππους στις 5.000 σ.α.λ., ενώ η ροπή διατηρεί την μέγιστη τιμή των 350 Nm στις ίδιες ακριβώς στροφές. Η μέση κατανάλωση, τέλος, ανέρχεται στα 8,3-8,5 λίτρα ανά 100 χλμ (8,6-8,8 για το Sports Tourer).

Οι επιδόσεις που προσφέρουν τα νέα μηχανικά σύνολα στο ανανεωμένο Insignia δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστές.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;