Ανανεωμένο Audi A3 Sportback g-tron με φυσικό αέριο

Η Audi προσφέρει μοντέλα με φυσικό αέριο και το ανανεωμένο A3 Sportback g-tron είναι η τελευταία προσθήκη στην γκάμα των μοντέλων της με φυσικό αέριο.

Η Audi παρουσίασε και επισήμως το ανανεωμένο A3 Sportback g-tron, το οποίο κινείται και με φυσικό αέριο, εκτός από βενζίνη. Χάρη στη μεγαλύτερη χωρητικότητα των δεξαμενών φυσικού αερίου, το A3 Sportback g-tron έχει αυτονομία 400 χιλιόμετρα αποκλειστικά με χρήση φυσικού αερίου.

Κάτω από το καπό του υπάρχει ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 1.5 TSI που αποδίδει 131 ίππους και σε σχέση με τον κινητήρα που καταναλώνει αποκλειστικά βενζίνη έχει αλλαγμένη κυλινδροκεφαλή, διαφοροποιημένο τούρμπο, αλλαγμένο σύστημα ψεκασμού και νέο καταλύτη, ενώ εκπέμπει σε σύγκριση πάντα με την έκδοση βενζίνης, 25% λιγότερες εκπομπές CO2 (95 γρ. CO2/χλμ.). Όσον αφορά την κατανάλωσή του, η Audi ανακοινώνει μέση τιμή στα 3,5 κιλά/100 χλμ. 

Όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, κάτω από το χώρο αποσκευών υπάρχουν δύο δεξαμενές χωρητικότητας 7 κιλών φυσικού αερίου σε πίεση 200 bar. Όπως είναι λογικό, η ύπαρξη δεξαμενών στο συγκεκριμένο σημείο έχει μειώσει τη χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, χωρίς όμως η Audi να αναφέρει τα λίτρα της χωρητικότητά του, ενώ λέει απλώς πως έχει μειωθεί ελάχιστα.

Μειωμένο φυσικά είναι και το ντεπόζιτο της βενζίνης, το οποίο πλέον έχει χωρητικότητα μόλις 9 λίτρα, τα οποία όμως σίγουρα είναι αρκετά για παραπάνω από 100 χιλιόμετρα αυτονομίας.

Σχεδιαστικά, το Audi A3 Sportback δεν έχει να επιδείξει κάποιες διαφορές στο αμάξωμά του, σε σχέση με τις εκδόσεις βενζίνης ή πετρελαίου, πέραν του λογότυπου g-tron, ενώ στο εσωτερικό του η μόνη αλλαγή είναι στον πίνακα οργάνων ο οποίος προφανώς έχει ένδειξη τόσο για την στάθμη της βενζίνης όσο και για την στάθμη του φυσικού αερίου.

Το ανανεωμένο Audi A3 Sportback g-tron θα ξεκινήσει την εμπορική του διάθεση από την Γερμανία με τιμή αφετηρίας τα 30.600 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;