Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια.
Alfa Romeo 156

Στις μέρες μας, στο άκουσμα των λέξεων berlina και Alfa Romeo, το μυαλό όλων πηγαίνει κατευθείαν στην Giulia. Ο ένδοξος “πρόγονος” της Ιουλίας, όμως, ήταν η Alfa Romeo 156, ένα οικογενειακό μοντέλο που κέρδισε την εκτίμηση των Ελλήνων και γνώρισε αξιοσέβαστη εμπορική επιτυχία. Ώρα να την θυμηθούμε, αλλά και να δούμε πόσο κόστιζε εν έτει 2002, πριν από ακριβώς 22 χρόνια!

Στην Ελλάδα η νέα Alfa Romeo Tonale. Δείτε πόσο κοστίζει!

Η Alfa Romeo 156 είναι ένα από τα πλέον εμβληματικά σεντάν της ιταλικής εταιρίας, εκείνο που έβαλε του Ιταλούς σε μια νέα σχεδιαστική εποχή και άφησε κοινό και ειδικούς με το στόμα ανοιχτό, τόσο με την εμφάνιση, όσο και με τα δυναμικά της χαρακτηριστικά. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο ότι κατέκτησε και τον τίτλο του Ευρωπαϊκού Car of the Year. Η παραγωγή του σεντάν των Ιταλών έφτασε σχεδόν στα 700.000 αντίτυπα με την παραγωγή να κρατά περίπου μια 10ετία.

H Alfa Romeo 156 έκανε το ντεμπούτο της στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης το 1997 και το 2002 δέχτηκε την πρώτη της ανανέωση που αφορούσε κυρίως το εσωτερικό της αλλά, τα ηλεκτρονικά της συστήματα αλλά και κάποια από συστήματα άνεσης και πληροφόρησης, όπως ο νέος διζωνικός κλιματισμός και ο υπολογιστής ταξιδιού, το ηλεκτρονικό σύστημα δυναμικής ευστάθειας και το traction control.

Στην Ελλάδα ήταν διαθέσιμη με τέσσερις κινητήρες βενζίνης. Στη βάση της γκάμας βρισκόταν ένα τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1,6 λτ. με την ισχύ να φτάνει στους 120 ίππους. Ακολουθούσε ένας μεγαλύτερος 1,8 λτ. με 144 ίππους, ένας 2λιτρος με 155, ενώ αργότερα λανσαρίστηκε και η V6 2,5 λτ. με 190 ίππους. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον Σεπτέμβριο του 2001, παρουσιάστηκε η κορυφαία έκδοση GTA (Grand Turismo Aleggrita) με μοτέρ 3.2 λίτρων V6, ισχύος 250 ίππων.

Η τιμή της Alfa Romeo 156 ξεκινούσε από τα 20.983 ευρώ στην έκδοση με τους 120 ίππους και το πακέτο εξοπλισμού Progression, το οποίο ήταν αρκετά πλούσιο με αερόσακους οδηγού/συνοδηγού/πλευρικούς, ηλεκτρικά παράθυρα/καθρέφτες, αλλά και κλιματισμό. Ακολουθεί η σχετική διαφήμιση της εποχής!
ce

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

“Έλα… Γιώργη”: Δείτε που βρίσκεται η πιο… viral στροφή της Ελλάδας!

Έχουν περάσει 14 χρόνια από την στιγμή που το video "Έλα Γιώργη" ανέβηκε στο youtube και έγινε viral ανάμεσα στους θιασώτες της γρήγορης οδήγησης και...

Τεχνικό θέμα – Η εμβληματική μέθοδος ψεκασμού και πως δούλευε, σε video

Το καρμπιρατέρ μνημονεύεται από πολλούς ακόμη και σήμερα για την απλότητά του αλλά και τον καθοριστικό του ρόλο στους παλιότερους κινητήρες. Ας δούμε πως δουλεύει!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

kolosourtis

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)