Alpine A4810: Supercar υδρογόνου “βλέπουν” οι Γάλλοι

Alpine A4810 2022
Στο δρόμο προς ένα βιώσιμο μέλλον η Alpine παρουσίασε το υδρογονοκίνητο supercar A4810 σε συνεργασία με το φημισμένο Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Σχεδιασμού IED.

Το υδρογονοκίνητο Alpine A4810 αποτελεί το αποτέλεσμα δουλειάς 28 στον αριθμό μεταπτυχιακών φοιτητών του Europeo di Design (IED), του ινστιτούτου σχεδιασμού που βρίσκεται στο Τορίνο της Ιταλίας.

Διαβάστε επίσης – Alpine A110 Legende GT: Κορυφαία άνεση και επιδόσεις 292 ίππων

Το ελαφρώς περίεργο όνομα του μόνο τυχαίο δεν είναι αφού, στη θεωρία τουλάχιστον, στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του με το “4810” να αποτελεί και το ύψους του Mont Blanc, του Λευκού Όρους στις Δυτικές Άλπεις που είναι παράλληλα και η τρίτη ψηλότερη κορυφή της Ευρώπης.

Το Alpine A4810 Project by IED, όπως είναι η πλήρης ονομασία της σχεδιαστικής μελέτης του IED, είναι ένα μεγάλο και ιδιαίτερα χαμηλό supercar που έχει ως έμπνευση ως προς τις αναλογίες του τα μονοθέσια της Formula 1, ίσως και τα αγωνιστικά που λαμβάνουν μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, θα προσθέταμε εμείς.

Αν και διθέσιο, το μήκος του A4810 ξεπερνά ελαφρώς τα πέντε μέτρα, στα 5.091 χλστ. με το πλάτος και το ύψος στα 2.010 και 1.055 χλστ. αντίστοιχα και το μεταξόνιο στα 2.717 χλστ. Από την σχεδιαστική πρόταση του IED χαρακτηριστική είναι η απουσία μιας “κλασικής” τεράστιας αεροτομής στο πίσω μέρος.

Διαβάστε επίσης – Apline: Η ξεχωριστή ιστορία της γαλλικής εταιρίας με το σπορ DNA1

Το πίσω μέρος είναι μάλλον και εκείνο που κλέβει την παράσταση με το σχήμα των μεγάλων φωτιστικών σωμάτων να ακολουθεί τον αεροδυναμικό σχεδιασμό των πίσω φτερών. Οι οδηγίες που έδωσε η μικρή γαλλική εταιρεία με τα σχεδόν 70 χρόνια ζωής προς τους φοιτητές του IED ήταν να σχεδιάσουν ένα supercar από το μακρινό 2035.
Αν και θα μπορούσε να τοποθετηθεί νωρίτερα από αυτό το χρονικό σημείο -πλέον τα σημερινά supercars δεν διαφέρουν ιδιαίτερα από concepts που προμηνύουν το μέλλον -, το Alpine A4810 δεν παύει να είναι μια εντυπωσιακή σχεδιαστική άσκηση που θα θέλαμε να δούμε στην παραγωγή. Τέλος, ως τέτοια, δεν ακολουθείται από λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά αναφορικά με την απόδοση του υδρογονοκίνητου συστήματος κίνησης αφήνοντας τη φαντασία του παρατηρητή ελεύθερη.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;