Alfa Romeo Alfetta GTV6: Ένα όνειρο τρελό

Ο ανεξάρτητος σχεδιαστής Hugo Silva επιχειρεί ένα ταξίδι στο παρελθόν με πινελιές από την σημερινή βελτιωτική σκηνή για να δημιουργήσει μία ονειρεμένη Alfetta GTV6!

Η τετράθυρη Alfa Romeo Alfetta ήταν η βάση της Alfetta GT, ενός δίθυρου μοντέλου fastback coupe με τετραθέσια καμπίνα, το οποίο προφανώς και ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του, τουλάχιστον εμφανισιακά. Σκεφτείτε πως μόλις τώρα οι εταιρείες άρχισαν να πειραματίζονται με fastback coupe αμαξώματα.

Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε το 1974 και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1987, ενώ ήταν… πνευματικό παιδί του Giorgetto Giugiaro και του Centro Stile της Alfa Romeo. To 1980 υπήρξε ένα facelift, το οποίο έφερε και αλλαγές στην γκάμα. Μία από αυτές ήταν και η προσθήκη του μοτέρ 2.5 λτ. V6 κάτω από το καπό της GTV6.

Εκτός των άλλων όμως η Alfa Romeo Alfetta GTV6 ήταν και ένα επιτυχημένο αγωνιστικό αυτοκίνητο, καθώς κέρδισε το ευρωπαϊκό καθώς και το βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού.

Εδώ, χάρη στην επινόηση και το σχεδιαστικό πάθος του ανεξάρτητου σχεδιαστή Hugo Silva, το βλέπουμε σε μία ιδιαίτερη εκδοχή. Συγκεκριμένα, ο Silva (δείτε εδώ το site με τις δουλειές του), έχει κρατήσει τα βασικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, στο οποίο έχει προσθέσει όμως αρκετά στοιχεία από αυτά που συναντάμε σε δουλειές σύγχρονων βελτιωτών όπως των Rocket Bunny και Liberty Walk. Έτσι, διακρίνουμε το έντονο χαμήλωμα του αυτοκινήτου, τα σπόιλερ και τους αεραγωγούς περιμετρικά στο αμάξωμα, τη μεγάλη πτέρυγα πίσω και τον αεροδυναμικό διαχύτη χαμηλά στον προφυλακτήρα. Φυσικά κύριο χαρακτηριστικό της αισθητικής του είναι τα φουσκωμένα φτερά, ενώ δεν περνάνε απαρατήρητα και τα αυτοκόλλητα στις πόρτες.

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες, δημιούργημα του σχεδιαστή και όχι για ένα αυτοκίνητο που έχει πραγματική υπόσταση. Φυσικά μπορούν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για κάποιον ιδιοκτήτη του μοντέλου και αφορμή να θυμηθούμε το θρυλικό ιταλικό αυτοκίνητο για όλους εμάς τους υπόλοιπους.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;