Αλέξανδρος Λιώκης: Η αλλαγή που έπρεπε να γίνει στην Tonale πριν περάσει στην παραγωγή

Alfa Romeo Tonale
Στο κάτω μέρος βλέπουμε το πρωτότυπο, στο πάνω την Alfa Romeo Tonale παραγωγής. Ο σχεδιαστής της, Αλέξανδρος Λιώκης, μας εξήγησε μία ενδιαφέρουσα αλλαγή που έπρεπε να γίνει!

Ο Αλέξανδρος Λιώκης, υπεύθυνος σχεδίασης της νέας Alfa Romeo Tonale, έδωσε το παρόν στην πρόσφατη, πανελλήνια παρουσίαση του ιταλικού SUV επί ελληνικού εδάφους και… εκτός των άλλων μας αποκάλυψε μερικά μυστικά της σχεδίασης. Ένα από αυτά που μου τράβηξε το ενδιαφέρον σχετίζεται με την πίσω πόρτα, η σχεδίαση της οποίας άλλαξε ελαφρώς στο αυτοκίνητο παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα η νέα Alfa Romeo Tonale. Δείτε πόσο κοστίζει! 

Πράγματι, στη διάρκεια της δοκιμής (την οποία θα διαβάσετε σε μερικές ημέρες), διαπίστωσα τον ιδιαίτερο σχεδιασμό στις πίσω πόρτες, οι οποίες ανοίγουν μαζί με ολόκληρο το πλαίσιο των παραθύρων. Κάτι τέτοιο δεν ίσχυε στο πρωτότυπο αυτοκίνητο (το κόκκινο στις εικόνες). Για ποιον λόγο, λοιπόν, έγινε η αλλαγή στο σημείο που είναι κυκλωμένο στις φωτογραφίες που ακολουθούν;

Όπως ανέφερε ο Αλέξανδρος Λιώκης, η Alfa Romeo Tonale είναι αυτοκίνητο της C-SUV κατηγορίας. Αυτό σημαίνει πως πρέπει να είναι πρακτικό. Η σχεδίαση σε εκείνο το σημείο άλλαξε γιατί έγινε προσπάθεια ώστε να “τραβηχτεί” πιο ψηλά το άνω πλαίσιο της πίσω πόρτας. Έτσι, η πρόσβαση στην πίσω σειρά καθισμάτων γίνεται πιο εύκολη υπόθεση για τους ψηλούς επιβάτες.

Ασφαλώς, αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή που εντοπίζεται στο αυτοκίνητο παραγωγής συγκριτικά με την πρωτότυπη Alfa Romeo Tonale που παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης του 2019. Τροποποιήσεις, μεταξύ άλλων, έγιναν και στο μέγεθος των εμπρός/πίσω φωτιστικών σωμάτων, προκειμένου να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς που ισχύουν σε όλες τις αγορές που προσφέρεται το συγκεκριμένο μοντέλο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;