Ακόμη πιο “σκληρές” προδιαγραφές Euro έως το 2030

Euro 7
Ακόμη πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων από τα μέχρι τώρα συμφωνηθέντα ενδέχεται να αντιμετωπίσουν οι κατασκευαστές οχημάτων εώς το 2030.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με άρθρο του Reuters που επικαλείται σχετικό έγγραφο, η Ευρωπαίκή Επιτροπή αναμένεται να προτείνει ακόμη πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων έως και το τέλος της νέας 10ετίας.

Η νέα πρόταση που αναμένεται να κάνει ακόμη πιο δύσκολη τη μετάβαση από τα συμβατικά στα ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα αυτοκίνητα θέλει τα καινούρια αυτοκίνητα που θα πωλούνται να εκπέμπουν ρύπους χαμηλότερους έως και 50% σε σχέση με τα ρύπους του 2021. Αυτό το νούμερο βρίσκεται κατά 12,5% πιο ψηλά (ή χαμηλά αν προτιμάτε) σε σχέση με τη μείωση 37,5% στις εκπομπές που έχουν προτείνει οι κατασκευαστές γι αυτή την περίοδο και σε σχέση με τις εκπομπές του 2021.

Σύμφωνα με το Automotive News που κάνει αναφορά στη συγκεκριμένη είδηση εκπρόσωπος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρνήθηκε να σχολιάσει σε σχετική ερώτηση, ενώ ο πανίσχυρος σύνδεσμος των Γερμανών Κατασκευαστών (VDA) δήλωσε σε γερμανική εφημερίδα ότι θα αντισταθεί σθεναρά στην περίπτωση που μια τέτοια πρόταση “πέσει στο τραπέζι”.

Η πρόταση της Ευρωπαϊκής επιτροπής αναμένεται να κάνει την εμφάνιση της ως προσχέδιο την ερχόμενη εβδομάδα και να βάζει ως νέο στόχο τη μείωση των καυσαερίων που συνεισφέρουν στο φαινόμενο του θερμοκηπίου κατά 55% σε σχέση με τα επίπεδα του 1990. Ο στόχος αυτή τη στιγμή βρίσκεται στο 40% και αυτές οι 15 επιπλέον ποσοστιαίες μονάδες αναμένεται να δημιουργήσουν ακόμη περισσότερα προβλήματα ανάμεσα στους κατασκευαστές.

Αν τελικά περάσει αυτή η απόφαση και οι προδιαγραφές ρύπων γίνουν ακόμη πιο αυστηρές δεν αποκλείεται να δούμε πολύ μεγάλες αλλαγές στο χώρο των τεσσάρων τροχών και σε επίπεδο κατασκευαστών.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;