Akio Toyoda: θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος ώστε τα ηλεκτρικά για να γίνουν mainstream

Akio Toyoda
Εξακολουθεί να εκφράζεται υπέρ της ελευθερίας επιλογής! Ο Akio Toyoda επιμένει ότι η ηλεκτροκίνηση δεν πρέπει να υιοθετηθεί στο 100% και εξηγεί...

Ο Akio Toyoda, υψηλόβαθμο στέλεχος της ιαπωνικής εταιρείας συνεχίζει να εκφράζει τον προβληματισμό του για το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, ξανά και ξανά. Αυτή τη φορά, δήλωσε ξεκάθαρα ότι πρέπει να δοθεί περισσότερος χρόνος για την μετάβαση και εννοείται να μην γίνει με “καθολικό” τρόπο.

“Επιτρέψτε μου να εξηγήσει την θέση μου. Η Toyota είναι ένα πολυκατάστημα και η ποικιλία των επιλογών είναι αυτή που δίνει ουσία σε ένα πολυκατάστημα. Μία καθοδήγηση προς μόνο ένα προϊόν, όπως γίνεται με την ηλεκτροκίνηση, θα μείωνε την αξία του καταστήματος”, δήλωσε χαρακτηριστικά. Στόχος του ήταν να τονίσει ότι πρέπει να υπάρχουν επιλογές για τις ανάγκες του κάθε πελάτη.

“Κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός, υπάρχουν όλων των ειδών οι πελάτες. Αυτοί που ήδη διαθέτουν τις υποδομές και χρησιμοποιούν ηλεκτρικά οχήματα. Υπάρχουν όμως και αυτοί που ζουν σε μέρη χωρίς καν πρόσβαση σε εγκαταστάσεις φόρτισης”, αυτός ήταν και ο λόγος που επιμένει σε ένα μέλλον της αυτοκίνησης με πολλές επιλογές, τονίζοντας ότι θα περάσει πολύς χρόνος ώστε τα ηλεκτρικά να γίνουν mainstream επιλογή.

Όσον αφορά στις μελλοντικές πωλήσεις, ο Toyoda τόνισε ότι στόχος είναι μέχρι το 2030 οι πωλήσεις ηλεκτρικών να φτάσουν τα 3,5 εκατ. αυτοκίνητα. Αυτό είναι μόλις το 35% του συνόλου των πωλήσεων και εξηγεί: “Η Toyota πουλά αυτοκίνητα σε περισσότερες από 200 χώρες. H φιλοσοφία μας είναι να μην αφήσουμε κανέναν πίσω και αυτό θα γίνει μόνο αν υπάρχει ελευθερία πίσω από της κινητικότητα για όλους”.

Πηγή: drive.com.au

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;