Akio Toyoda για κινητήρες εσωτερικής καύσης – “Θα συνεχίσουμε την εξέλιξή τους διότι…”

Akio Toyoda
Ο πρόεδρος της Toyota ξανά "χτυπά" τονίζοντας ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν μέλλον, ακόμα και ως μέσο για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα...

Κατά τη διάρκεια του Tokyo Auto Salon 2024, ο Akio Toyoda, πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας έδωσε το παρόν δηλώνοντας μεταξύ άλλων ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν θα “πεθάνουν” τόσο απλά. Πάμε να δούμε τι ανέφερε, αλλά και πως θα συμβάλλουν στην προσπάθεια για επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα.

Δείτε επίσης: Akio Toyoda για ηλεκτρικά – “Επιτέλους οι άνθρωποι βλέπουν την πραγματικότητα”

Όπως αναφέρει η έγκριτη ιστοσελίδα “asia.nikkei.com”, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Toyota κατέστησε για ακόμα μία φορά ξεκάθαρη τη θέση του για το μέλλον των θερμικών μοτέρ. “Θα συνεχίσουμε να παράγουμε κινητήρες γιατί εξακολουθούν να παίζουν ρόλο ως πρακτικό μέσο για την επίτευξη ουδετερότητα άνθρακα“, ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Toyota Motor.

Μάλιστα, χωρίς να αναφερθεί σε λεπτομέρειες, αποκάλυψε ότι η ιαπωνική εταιρεία εξακολουθεί να αναπτύσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης, κάτι που άλλες εταιρείες έχουν τονίσει πως έχει παύσει πλέον. Σε αυτό το project περιλαμβάνεται και ένας κινητήρας υδρογόνου που δεν εκπέμπει CO2.

Ο Akio Toyoda ολοκλήρωσε την ομιλία του με τα εξής λόγια: “H Toyota είναι μια μεγάλη εταιρεία, επομένως μπορεί να χρειαστεί πολύ περισσότερος χρόνος. Σας ζητώ να περιμένετε. Λατρεύω τους κινητήρες! Οι ήχοι και οι μυρωδιές τους είναι ακαταμάχητες! Σε μερικούς ανθρώπους αρέσουν τα EV με μπαταρία. Το μέλλον είναι κάτι που πρέπει να χτίσουμε όλοι μαζί! Θέλω να το χτίσουμε μαζί με όλους τους λάτρεις του αυτοκινήτου. Ο μόνος εχθρός είναι ο άνθρακας!”.

Ακολουθεί η σχετική ομιλία, με τον Akio Toyoda να τοποθετείται από το στιγμιότυπο 30.05 κι έπειτα!

Πηγή: asia.nikkei.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;