Αυτός είναι ο TSI του ταχύτερου Octavia RS που έχει κατασκευάσει ποτέ η Skoda

Skoda Octavia RS
Πρόγραμμα από την REVO Technik, τουρμπίνα της Garrett και σύστημα ψεκασμού μεθανόλης. Αυτό είναι το απόλυτο Skoda Octavia RS!

Το Skoda Octavia RS είναι ένα αυτοκίνητο που έχει αγαπηθεί αρκετά από τους απανταχού βελτιωτές, όπως άλλωστε και όλα τα μοντέλα του ομίλου που εξοπλίζονται με τον 2λιτρο TSI. Πριν από ακριβώς 10 χρόνια, το εικονιζόμενο Octavia έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει η τσεχική εταιρεία, αγγίζοντας την εξωπραγματική τελική ταχύτητα των 365,4 χλμ./ώρα.

Skoda Trekka: Ο “παππούς” των SUV της Skoda! (+video)

Προκειμένου να γιορτάσει εκείνη την επιτυχία, η Skoda προχώρησε στην ολική αποκατάσταση του μοντέλου, το οποίο όπως φαίνεται στις φωτογραφίες πλέον είναι σαν καινούριο. Είναι μία καλή ευκαιρία, λοιπόν, να θυμηθούμε τις βελτιώσεις που είχαν γίνει στην “καρδιά” του Skoda Octavia RS που δεν ήταν άλλη από τον δημοφιλή πλέον 2,0 TSI. Αρχικά να υπενθυμίσουμε ότι στην εργοστασιακή του μορφή, το συγκεκριμένο μοτέρ αποδίδει 200 ίππους και η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει στα 280 Nm από τις 1.700 σ.α.λ.

Αρχικά, από το τετρακύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 1.984 κ.εκ. αφαιρέθηκε το εργοστασιακό turbo και την θέση του πήρε ένα Garrett G05 65mm, ενώ αντικαταστάθηκε και ολόκληρο το σύστημα εξάτμισης. Η πίεση υπερπλήρωσης αυξήθηκε από την εργοστασιακή τιμή των 18-20 psi στα 26-28 psi και τοποθετήθηκαν νέα μπεκ για τις αυξημένες ανάγκες τροφοδοσίας.

Εννοείται ότι η βενζίνη 95 οκτανίων αποτέλεσε παρελθόν, αφού ο βελτιωμένος κινητήρας λειτουργούσε αποκλειστικά με αγωνιστικό καύσιμο 120 RON και ψεκασμό μεθανόλης. Για τον επαναπρογραμματισμό της ECU ανέλαβε δράση ο βελτιωτικός οίκος REVO Technik. Κάπως έτσι, το αποτέλεσμα ήταν ο κινητήρας να φτάσει στους 550 με 600 ίππους και η ροπή εκτοξεύθηκε στα 450 Nm στο εύρος 6.000 – 7.700 σ.α.λ.

Διαβάστε επίσης: Η άγνωστη ιστορία του πιστού “στρατιώτη” της Skoda 

Πέρα από την αύξηση της ισχύος, στο συγκεκριμένο Skoda Octavia RS έγιναν αρκετές αλλαγές ώστε γίνει το ταχύτερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία. Μία coilover ανάρτηση της K&W μείωσε την απόσταση από το έδαφος από τα 128 στα 50 χλστ., εγκαταστάθηκε νέο κιβώτιο ταχυτήτων, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και χρησιμοποιήθηκαν ειδικές, αεροδυναμικές ζάντες 15 ιντσών. Τέλος, έγινε μεγάλη προσπάθεια για μείωση του βάρους, όπως βλέπουμε στην φωτογραφία από το εσωτερικό, ενώ πάρθηκαν όλα τα μέτρα ασφαλείας με τοποθέτηση roll cage, αλεξίπτωτου και συστήματος πυρόσβεσης.

Ακολουθεί το video από το μακρινό 2011, όταν το συγκεκριμένο Octavia RS έγινε το γρηγορότερο αυτοκίνητο που έχει κατασκευάσει ποτέ η Skoda.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;