Αυτός είναι ο νέος κινητήρας για το Seat Leon

Η οικογένεια του Seat Leon μεγαλώνει με την προσθήκη ενός νέου βενζινοκινητήρα. Πάμε να δούμε ποιος είναι αυτός αλλά και τα χαρακτηριστικά του.

Η οικογένεια του Seat Leon μεγαλώνει, ενισχύοντας τη γκάμα κινητήρων της. Έτσι, πλέον στην ήδη διαθέσιμη γκάμα κινητήρων βενζίνης (TSI), diesel (TDI), mild-hybrid (eTSI), plug-in hybrid (e-HYBRID) και φυσικού αερίου (TGI), προστίθεται ένας νέος κινητήρας υψηλής απόδοσης 2.0 TSI 190 ίππων που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.

Στην συγκεκριμένη έκδοση το Seat Leon εξοπλίζεται με ανάρτηση που αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω. Αναφορικά με το σύστημα πέδησης, το Leon 2.0 TSI είναι εξοπλισμένο με μεγάλα εμπρός αεριζόμενα δισκόφρενα 312×25 mm, καθώς και με πίσω δισκόφρενα.

Για να επιστρέψουμε όμως στο μοτέρ, που είναι και η είδηση, είναι βασισμένο στην προηγούμενη γενιά κύκλου Miller και εισάγει αρκετές βελτιώσεις προκειμένου να ανταποκριθεί στα πιο πρόσφατα πρότυπα εκπομπών ρύπων και αποδοτικότητας κατανάλωσης καυσίμου. Συγκεκριμένα, διαθέτει νέους εγχυτήρες άμεσης έγχυσης καυσίμου, οι οποίοι αντικαθιστούν το προηγούμενο σύστημα διπλής έγχυσης. Οι σημαντικές βελτιώσεις για τη μείωση της τριβής του κινητήρα και η ενσωμάτωση ενός νέου turbo συμβάλλουν στην αποτελεσματικότητα αυτής της νέας έκδοσης.

Ο κινητήρας 2.0 TSI 190 ίππων (140kW), διαθέτει ροπή 320 Nm και σε συνδυασμό με το
κιβώτιο ταχυτήτων DSG, επιταχύνει το Seat Leon μέχρι τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,4 δευτερόλεπτα. Με βάση τον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP, οι συνδυασμένες καταναλώσεις για την 5θυρη έκδοση κυμαίνονται μεταξύ 6,7-7,2 λίτρα/100χλμ. ενώ οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται μεταξύ 151-164 γρ./χλμ.

Αξίζει να αναφέρουμε πως αυτή την στιγμή στην χώρα μας ο κινητήρας 2.0 TSI 190 ίππων, για τον οποίο ο λόγος, είναι διαθέσιμος για παραγγελίες στην 5θυρη έκδοση FR στην τιμή των 26.990 ευρώ και FR PLUS στην τιμή των 28.290 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;