Αυτοί είναι οι κινητήρες του νέου Mazda CX-30

Mazda CX-30
Τρεις κινητήρες βενζίνης που δίνουν έμφαση στην βέλτιστη διαχείριση καυσίμου αποτελούν την γκάμα του ανανεωμένου Mazda CX-30. Δείτε την ισχύ τους!

Ενσωματώνοντας μερικές “φρέσκιες” πινελιές, το ανανεωμένο Mazda CX-30 έφτασε στην χώρα μας. Τώρα, ήρθε η στιγμή να γνωρίσουμε τα τρία μηχανικά σύνολα που θα τροφοδοτούν το ιαπωνικό SUV. Πάμε να τα γνωρίσουμε καλύτερα!

Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο 2λιτρος e-SKYACTIV G, ο οποίος είναι τετρακύλινδρος και προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Στην πρώτη περίπτωση, η ισχύς αγγίζει τους 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής φτάνει τα 213 Nm από τις 4.000 σ.α.λ. Στην δεύτερη περίπτωση, η ιπποδύναμη αυξάνεται στους 150 ίππους και η ροπή διατηρείται στα 213 Nm. Η μέση κατανάλωση περιορίζεται και για τις δύο εκδόσεις στα 5,9-6,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 156-134 γρ./χλμ.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο βενζινοκινητήρας e-Skyactiv X 2.0, ο οποίος ενσωματώνει την τεχνολογία Mazda M Hybrid, αποδίδει 186 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή των 240 Nm εμφανίζεται στις 4.000 σ.α.λ. Πέρα από τις εξαιρετικές επιδόσεις, το συγκεκριμένο μοτέρ προσφέρει κορυφαία διαχείριση του καυσίμου. Επιτυγχάνει μέση κατανάλωση 5,7-6,6 λτ. /100 χλμ. (WLTP) και εκπομπές CO2 149-128 γρ./χλμ. (WLTP).

Όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα που ακολουθεί, όλα τα μηχανικά σύνολα με κίνηση στον εμπρός άξονα ή τετρακίνηση, με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή αυτόματο επίσης έξι σχέσεων. Περισσότερες πληροφορίες για το ανανεωμένο Mazda CX-30 μπορείτε να βρείτε στο σχετικό μας κείμενο πατώντας εδώ.

Mazda CX-30
Κινητήρας e-Skyactiv G 2.0 122 PS e-Skyactiv G 2.0 150 PS e-Skyactiv X 2.0 186 PS
Κιβώτιο ταχυτήτων 6MT / 6AT 6MT / 6AT 6MT / 6AT
Μετάδοση FWD / AWD FWD / AWD FWD / AWD
Mazda M Hybrid Standard Standard Standard
i-Stop Standard Standard Standard

 

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;