Αυτό το μοτέρ παραγωγής ζυγίζει μόλις 28,5 κιλά και αποδίδει 340 ίππους

Koenigsegg
Η Koenigsegg αναφέρει ότι πρόκειται για το μοτέρ παραγωγής με την καλύτερη αναλογία ίππων ανά κιλό. Και δεν έχουμε λόγο να μην την πιστέψουμε...

Μπορεί να πρόκειται για μία εταιρεία που την έχουμε ταυτίσει με τα ρεκόρ ταχύτητας και τους θηριώδεις κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά αυτή τη φορά μας αποκαλύπτει κάτι τελείως διαφορετικό. Δεν πρόκειται για κάποιον ηλεκτροκινητήρα που μόλις παρουσιάστηκε, αλλά γι’ αυτόν που εξοπλίζει την Koenigsegg Gemera. Πλέον, όμως, η σουηδική εταιρεία γνωστοποίησε περισσότερες πληροφορίες, οι οποίες είναι άκρως ενδιαφέρουσες.

Διαβάστε επίσης: Ο ισχυρότερος κινητήρας παραγωγής στο δυναμόμετρο (+video)

Αρχικά, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι αυτό το ηλεκτρικό μοτέρ ονομάζεται “Quark E-motor” και τρία τέτοια έχουν τοποθετηθεί στην Gemera. Βέβαια, η Koenigsegg λέει ότι πλέον είναι διαθέσιμος και για μεμονωμένη αγορά, μιας και μπορεί να βρει πολλές εφαρμογές, όπως για παράδειγμα τη ναυτιλία.

Ο ηλεκτροκινητήρας Quark ζυγίζει μόλις 28,5 κιλά, αλλά αποδίδει 340 ίππους και 600 Nm ροπής. “Πρόκειται για το μοτέρ παραγωγής με την καλύτερη αναλογία ισχύος και ροπής προς βάρος”, αναφέρει χαρακτηριστικά η Koenigsegg. Οι διαστάσεις του είναι 303 x 334 x 112 χλστ., στις εικόνες τον βλέπετε δίπλα από ένα κουτάκι αναψυκτικού 330 ml και τροφοδοτείται από κύκλωμα 850V.

Πέρα από την αποκάλυψη των τεχνικών χαρακτηριστικών του ηλεκτροκινητήρα της, η σουηδική εταιρεία μας δείχνει και τον “Terrier”, το νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που προορίζεται για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Αποτελείται από έναν μετατροπέα και δύο ηλεκτροκινητήρες Quark, με το τελικό αποτέλεσμα να ζυγίζει 85 κιλά και να παράγει 680 ίππους και 1.100 Nm ροπής.

Το συγκεκριμένο σύστημα κίνησης είναι ιδιαίτερα συμπαγές και σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να βιδώνει κατευθείαν επάνω στο πλαίσιο. Έτσι, δεν υπάρχει η πολυπλοκότητα και το επιπλέον βάρος της δημιουργίας πρόσθετων υποπλαισίων που αυξάνουν το βάρος.

Πηγή: Koenigsegg

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;