Αυτό το Honda CRX έχει διανύσει 1,6 εκατ. χλμ. με το ίδιο μοτέρ

Honda CRX
Όταν η σχολαστική συντήρηση "συναντά" το αξιόπιστο Honda CRX του 1991, το αποτέλεσμα είναι 1,6 εκατ. χιλιόμετρα με τον ίδιο κινητήρα!

Αυτοκίνητα που έχουν διανύσει ένα εκατ. χιλιόμετρα χωρίς αλλαγή κινητήρα δεν συναντάμε κάθε μέρα. Η περίπτωση, όμως, του συγκεκριμένου Honda CRX είναι ακόμα πιο ιδιαίτερη αφού από το 1991 που βγήκε από το εργοστάσιο έχει καταφέρει να “γράψει” 1,6 εκατ. χλμ. χωρίς να γίνει αντικατάσταση του κινητήρα ή του κιβωτίου ταχυτήτων.

Διαβάστε επίσης: Ένας Έλληνας, μία Mercedes και το ρεκόρ των 4,6 εκατ. χιλιομέτρων!

Ο πρώην κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου είχε επισκεφθεί πριν από περίπου έξι χρόνια μία αντιπροσωπεία για εργασίες συντήρησης, όπως μπορείτε να δείτε στο σχετικό post που παραθέτουμε στο τέλος του κειμένου. Πλέον το αυτοκίνητο βρίσκεται σε ρόλο εκθεσιακού μοντέλου στη συγκεκριμένη εταιρεία. Μάλιστα, όπως αναφέρει ο ιδιοκτήτης της “Tampa Honda” δεν υπάρχουν σχέδια για μεταπώλησή του.

Το Honda CRX του 1991, πέρα από κινητήρα και σασμάν, φέρει το αρχικό εσωτερικό του. Η μόνη “επέμβαση” που έχει γίνει ήταν το βάψιμο του αμαξώματος από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη. Κάτω από το καπό συναντάμε ένα τετρακύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λτ., ο οποίος αποδίδει 106 ίππους και 132 Nm ροπής. Συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και, όπως αποδείχθηκε, η σχολαστική συντήρηση είχε σαν αποτέλεσμα να παραμένει σε εξαιρετική κατάσταση μέχρι σήμερα.

Εμείς από την πλευρά μας ευχόμαστε στον κάτοχο να διανύσει απροβλημάτιστα άλλα τόσα χλμ. και παραθέτουμε το σχετικό μας αφιέρωμα στο αξέχαστο Honda CRX και το “μαγικό” VTEC.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;