Αυτό είναι το πρώτο κάμπριο της McLaren με υβριδική τεχνολογία

McLaren Artura
Με την συνδυαστική ισχύ να φτάνει στους 700 ίππους και τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 3,0 δλ. Αυτή είναι η νέα McLaren Artura Spider...

Λίγους μήνες μετά την αποκάλυψη της “κλειστής” McLaren Artura, οι Βρετανοί προχώρησαν στην παρουσίαση της Spider εκδοχής της. Ουσιαστικά, πρόκειται για το πρώτο της κάμπριο με υβριδικό σύστημα κίνησης. Πάμε να γνωρίσουμε πιο αναλυτικά την McLaren Artura Spider, οι παραδόσεις της οποίας αναμένεται να ξεκινήσουν στα μέσα του τρέχοντος έτους.

Δείτε επίσης: Στο “σφυρί” σπάνια Mercedes του ’90 – Οι εξαψήφιες προβλέψεις της τελική τιμής

Ξεκινάμε από το υβριδικό σύστημα “καρδιά” του οποίου αποτελεί ένας κινητήρας βενζίνης με V6 διάταξη και χωρητικότητα 3,0 λτ. Συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ, με αποτέλεσμα η τελική ισχύς να φτάνει στους 700 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 720+225 Nm ροπής. Κάπως έτσι, το υβριδικό supercar των 1.475 κιλών πετυχαίνει εντυπωσιακή αναλογία 480 ίππων στον τόνο. Η κίνηση περνά στον πίσω άξονα μέσω ενός νέου σασμάν 8 σχέσεων. Αναφορικά με τις επιδόσεις η McLaren Artura Spider χρειάζεται για τα 0-100 χλμ./ώρα μόλις 3,0 δλ., ενώ τα 0-200 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,4 δλ. Η δε τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 330 χλμ./ώρα.

Με 200 ίππους στο λίτρο το θερμικό μοτερ
Ο βενζινοκινητήρας αλουμινίου M630 ξηρού κάρτερ επιτυγχάνει περίπου 200 ίππους ανά λίτρο, είναι εξαιρετικά συμπαγής και ελαφρύς. Ζυγίζει μόλις 160 κιλά και η εσωτερική γωνία των 120 μοιρών καθιστά εφικτή τη δημιουργία του συμπαγούς σχήματος. Έτσι, έχει τοποθετηθεί χαμηλά ώστε να μειώνεται το κέντρο βάρους. Το διπλό turbo έχει τοποθετηθεί μέσα στο V και το όριο περιστροφής αγγίζει τις 8.500 σ.α.λ.

Από την άλλη, το ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου με ενεργειακή χωρητικότητα 7,4 kWh, οι οποίες επιτρέπουν μία ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 33 χλμ. Συνολικά, το σύνολο των ηλεκτρικών συστημάτων υψηλής τάσης της Artura Spider προσθέτει μόλις 130 κιλά στο συνολικό βάρος, με την μπαταρία να φτάνει τα 88 κιλά και τον ηλεκτροκινητήρα τα 15,4.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;