Αυτό είναι το νέο station wagon των Βαυαρών – Πρώτη φορά και ως ηλεκτρικό

BMW Σειρά 5 Touring
Διαθέσιμο με θερμικούς κινητήρες, αλλά για πρώτη φορά και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο station wagon της γερμανικής εταιρείας...

Πριν από μερικούς μήνες, οι Γερμανοί είχαν αποκαλύψει τη νέα BMW Σειρά 5. Τώρα, έφτασε η ώρα να γνωρίσουμε την BMW Σειρά 5 Touring, η οποία για πρώτη φορά θα παραχθεί και σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Το όνομα αυτής… BMW i5 Touring! Η γκάμα της είναι υπερπλήρης αφού μέσα από τις αμιγώς ηλεκτρικές θα υπάρχουν τόσο εκδόσεις βενζίνης-πετρελαίου, όσο και με Plug-In υβριδικές (αργότερα).

Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση, η νέα BMW Σειρά 5 Touring διακρίνεται για την δυναμική της εικόνα, με έντονα “νεύρα” να διατρέχουν όλο το αμάξωμα. Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το μήκος ξεπερνά τα πέντε μέτρα, φτάνοντας αισίως στα 5.060 χλστ. Το πλάτος της νέας Σειράς 5 αγγίζει τα 1.900 χλστ. και το ύψος τα 1.515. Στο εμπρός τμήμα βλέπουμε τα “νεφρά” να ενώνονται, ενώ στο πίσω μέρος την παράσταση “κλέβουν” τα εντυπωσιακά φωτιστικά σώματα. Όσο για τις ζάντες αλουμινίου, ξεκινούν από τις 18 ίντσες και προαιρετικά αγγίζουν τις 21″.

Εσωτερικό: Πολυτέλεια και πρακτικότητα στον μέγιστο βαθμό!
Η νέα BMW Σειρά 5 Sedan είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που διαθέτει ένα πλήρως vegan εσωτερικό. Οι επιφάνειες των καθισμάτων, το ταμπλό, τα πάνελ των θυρών, καθώς και το τιμόνι, μοιάζουν να έχουν κατασκευαστεί από δέρμα. Αναφορικά με το ψηφιακό περιβάλλον, ντεμπούτο στην BMW Σειρά 5 κάνει το λογισμικό BMW Operating System 8.5, το οποίο παρέχει ευρεία γκάμα ψηφιακού περιεχομένου, βελτιωμένες πληροφορίες για σημεία φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά και ένα καινοτόμο σύστημα gaming στο αυτοκίνητο. Το πλήρως ψηφιακό περιβάλλον αποτελείται από μία οθόνη 12,3 ιντσών πίσω από το τιμόνι και μία οθόνη αφής 14,9 ιντσών για τον έλεγχο του infotainment. Τώρα, στην περίπτωση της BMW Σειρά 5 Touring έχει δοθεί μεγάλη έμφαση και στον όγκο για τις αποσκευές. Η εταιρεία ανακοινώνει ότι ξεκινά από τα 570 λτ. και εκτοξεύεται έως τα 1.700 λτ.

BMW i5 Touring με έως 608 ίππους
Όπως συνέβη και στην περίπτωση της sedan έκδοσης, το ηλεκτρικό station wagon έρχεται σε δύο εκδόσεις. Ξεκινάμε από την BMW i5 eDrive40 των 2.130 κιλών, η οποία αποδίδει 340 ίππους από ένα μοτέρ που τροφοδοτεί τον πίσω άξονα. Eπιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 193 χλμ./ώρα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας αγγίζει τις 81,2 kWh, προσφέροντας αυτονομία 483–560 χλμ. βάσει προτύπων WLTP. Στην περίπτωση της κορυφαίας BMW i5 M60 xDrive, δύο μοτέρ (ένα σε κάθε άξονα) εκτοξεύουν την συνδυαστική ισχύ στους 601 ίππους και τη ροπή στα 820 Nm. Αποτέλεσμα είναι τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 230 χλμ./ώρα. Όσο για την αυτονομία, η μπαταρία ίδιας χωρητικότητας προσφέρει 445–506 χλμ. με μία πλήρη φόρτιση. Τέλος, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι σε πηγή μέγιστης ισχύος φόρτισης των 205 kW, απαιτούνται μόλις 30 λεπτά για φόρτιση από το 10 έως το 80%.

Ασφαλώς δεν απουσιάζουν οι diesel επιλογές
Η νέα BMW Σειρά 5 Touring θα προσφέρεται στην ευρωπαϊκή αγορά με επιλογές κινητήρων πετρελαίου, οι οποίοι θα εξοπλίζονται με ήπια υβριδική τεχνολογία και νέο κιβώτιο Steptronic Sport 8 σχέσεων. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται η BMW 520d που εξοπλίζεται με 2λιτρο, τετρακύλινδρο μοτέρ απόδοσης 197 ίππων και 400 Nm ροπής (0-100 χλμ./ώρα σε 7,5″). Η συγκεκριμένη έκδοση θα είναι διαθέσιμη και με σύστημα τετρακίνησης. Η γκάμα θα συμπληρωθεί το καλοκαίρι του 2024 με περισσότερες εκδόσεις, ανάμεσά τους και plug-in υβριδικές που θα φτάνουν σε ηλεκτρική αυτονομία ακόμα και τα 96 χλμ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;