Ένα νέο Skoda στο Εθνικό Μουσείο Τεχνολογίας της Τσεχίας

Skoda Enyaq
Είναι το πρώτο Skoda Enyaq που βγήκε από το εργοστάσιο της τσεχικής εταιρείας, συνεπώς του αξίζει μία θέση στο εθνικό Μουσείο Τεχνολογίας!

Στη δωρεά του πρώτου Skoda Enyaq iV στο εθνικό Μουσείο Τεχνολογίας της Τσεχίας προχώρησε η Skoda Auto. Με αυτό τον τρόπο, η τσεχική εταιρεία θέλησε να σηματοδοτήση την μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση.

Διαβάστε επίσης: Κάτω από 30.000 ευρώ η τιμή εκκίνησης Skoda Enyaq iV στην Ελλάδα 

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της εταιρείας, το οποίο βγήκε από την γραμμή παραγωγής στη Mladá Boleslav, στέκεται πλέον ως έκθεμα στο μουσείο. Δίπλα του βρίσκονται πολλά και σημαντικά αυτοκίνητα της εταιρείας, όπως για παράδειγμα το VOITURETTE B που χρονολογείται στο 1906. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δόθηκε στο μουσείο πριν από 86 χρόνια από τον Václav Klement, έναν από τους ιδρυτές της Laurin & Klement, από την οποία στη συνέχεια προήλθε η SKODA.

“Το 1935, όταν το τότε Τεχνικό Μουσείο της Τσεχοσλοβακίας βρισκόταν ακόμη στο παλάτι Schwarzenberg στο Hradčany, η πρώτη συλλογή αυτοκινήτων δημιουργήθηκε χάρη στη γενναιόδωρη δωρεά του Václav Klement. Εκείνη την εποχή, ο συνιδρυτής της Laurin & Klement, που μετεξελίχθηκε στη σημερινή Skoda Auto, επαναγόρασε ένα Laurin & Klement VOITURETTE B του 1906, από έναν από τους πρώτους πελάτες του. Το αυτοκίνητο αυτό, μαζί με τρεις μοτοσυκλέτες και ιστορικά ιδρυτικά έγγραφα της εταιρείας του, δώρισε στο μουσείο ενώ χρηματοδότησε και μέρος της κατασκευής του κτιρίου του. Το Εθνικό Μουσείο Τεχνολογίας αναγνωρίζει την ιστορική σημασία του νέου εκθέματος, του πρώτου SKODA ENYAQ iV, το οποίο συμπληρώνει τα κλασικά μοντέλα της μάρκας στη συλλογή μας”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο Karel Ksandr, Γενικός Διευθυντής του Εθνικού Μουσείου Τεχνολογίας της Τσεχίας.

Περισσότερες πληροφορίες για το Skoda Enyaq θα βρείτε στο αναλυτικό μας κείμενο από την επίσημη παρουσίασή του.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;