Νέα πρότυπα στην ασφάλεια των παιδιών στα πίσω καθίσματα θέτει το Polestar 3, το αμιγώς ηλεκτρικό SUV. Πέρασε από τις δοκιμές ασφαλείας του οργανισμού Euro NCAP κερδίζοντας πέντε αστέρια, ενώ εντυπωσιακή ήταν η προστασία των παιδιών.
Δείτε επίσης: To B-SUV της Opel με ισχύ 136 ίππων – Τώρα κάτω από τα 20.000 ευρώ
Συνολικά, το Polestar 3 πέτυχε βαθμολογία πέντε αστέρων, η οποία διαμορφώθηκε με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών σε τέσσερις κατηγορίες. Πρόκειται για την προστασία ενηλίκων, ανηλίκων, υπόλοιπων χρηστών του δρόμου και αποτελεσματικότητας των συστημάτων ασφαλείας.
H υψηλότερη τιμή των τελευταίων εννέα ετών
Πιο συγκεκριμένα, το Polestar 3 κατέγραψε σε αυτόν τον τομέα βαθμολογία 93%. Πρόκειται για την υψηλότερη τιμή των τελευταίων εννέα ετών. Βέβαια, η επίδοση γίνεται πιο εντυπωσιακή αν αναλογιστεί κανείς ότι αξιολογήθηκε σύμφωνα με τα τελευταία πρωτόκολλα, τα οποία είναι τα πιο απαιτητικά μέχρι σήμερα.
Τόσο στη δοκιμή πρόσκρουσης μετωπικά. όσο και στη δοκιμή πρόσκρουσης πλευρικά, το Polestar 3 προσφέρει κορυφαία προστασία για τα ανδρείκελα ηλικίας έξι όσο και 10 ετών. “Η απόδοση του Polestar 3 στις δοκιμές προστασίας παιδιών αγγίζει την τελειότητα παρέχοντας εξαιρετική προστασία σε περίπτωση ατυχήματος. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων συνεχίζουν να ανταποκρίνονται στην πρόκληση να κάνουν τα οχήματα ασφαλέστερα”, ανέφερε ο Aled Williams, Διευθυντής του Euro NCAP.
Το Polestar 3 είναι ένα πολυτελές ηλεκτρικό SUV που προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Υπάρχει η Long Range Single Motor, η οποία διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα με ισχύ 299 ίππων και ροπή 490 Nm. Η μπαταρία 111 kWh προσφέρει αυτονομία έως 650 χιλιόμετρα σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Ακολουθεί η Long Range Dual Motor με δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα), αποδίδει συνολικά 490 ίππους (360 kW) και ροπή 840 Nm. Η ίδια μπαταρία 111 kWh προσφέρει αυτονομία έως 610 χιλιόμετρα WLTP.
Τέλος, η Long Range Dual Motor με Performance Pack αυξάνει την ισχύ σε 517 ίππους και τη ροπή σε 910 Nm. Η αυτονομία σε αυτή την έκδοση φτάνει τα 560 χιλιόμετρα WLTP. Κλείνοντας, να τονίσουμε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρεται σε αρκετές χώρες της Ευρώπης, αλλά παραμένει άγνωστο το αν θα το δούμε στην Ελλάδα.