Αυτή είναι η κορυφαία Mercedes-AMG GLC Coupe των 680 ίππων

Mercedes-AMG GLC Coupe
Αποκάλυψη για την κορυφαία Mercedes-AMG GLC, η οποία κινείται με Plug-In υβριδικό σύστημα που παράγει συνδυαστικά 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής...

Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που γνωρίσαμε την τιμή της νέας Mercedes GLC Coupe στην χώρα μας. Τώρα, έφτασε η ώρα για την αποκάλυψη της κορυφαίας έκδοσης με τους 680 ίππους. Ο λόγος ασφαλώς για την Mercedes-Benz GLC63 S AMG E Performance Coupe! Μαζί της παρουσιάστηκε και η πιο “γήινη” Mercedes-Benz GLC43 AMG Coupe, πάμε να τις γνωρίσουμε πιο αναλυτικά!

Με 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής
Ξεκινάμε από την κορυφαία έκδοση, η οποία φέρει Plug-In υβριδικό σύστημα. Εξοπλίζεται με ένα 4κύλινδρο μοτέρ χωρητικότητας 2,0 λτ. και έναν ηλεκτροκινητήρα που αναλαμβάνει αποκλειστικά την μεταφορά ισχύος στον πίσω άξονα. Τα νούμερα είναι τρομακτικά, με την συνδυαστική ισχύ να αγγίζει τους 680 ίππους και την μέγιστη ροπή να φτάνει τα 1.020 Nm. Όσον αφορά τώρα στο ηλεκτρικό μέρος του συστήματος, ο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 6,1 kWh, η οποία επιτρέπει αυτονομία 12 χιλιομέτρων χωρίς σταγόνα βενζίνης.

Πάμε και στις επιδόσεις, με την κορυφαία Mercedes-AMG GLC 63 S E PERFORMANCE Coupé να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 3,5 δλ. Η δε τελική ταχύτατα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 275 χλμ./ώρα. Η κίνηση περνά ασφαλώς και στους τέσσερις τροχούς μέσω του 9τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

Με 421+14 ίππους η GLC 43 4MATIC Coupé
Ανάμεσα στην κορυφαία GLC Coupe των 680 ίππων και τις “απλές” εκδόσεις, η γερμανική εταιρεία τοποθετεί την Mercedes-AMG GLC 43 4MATIC Coupé “γεφυρώνοντας” το χάσμα, όπως συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας. Σε αυτή την περίπτωση, συναντάμε και πάλι 2λιτρο, τετρακύλινδρο μοτέρ με ήπια υβριδική τεχνολογία αυτή τη φορά. Η ισχύς φτάνει στους 421 + 14 (BSG) ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 500 + 150 Nm (BSG) στις 5.000 σ.α.λ. Και σε αυτή την περίπτωση η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω 9τάχυτου, αυτόματου κιβωτίου AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

Αναφορικά με τις επιδόσεις, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 4,8 δλ. και η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;