Αυτή είναι η ισχυρότερη Mercedes SL όλων των εποχών

Mercedes SL
Η νέα Mercedes SL 63 S E PERFORMANCE έρχεται με plug-in υβριδική τεχνολογία και εκτοξεύεται στα 0-100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις 2,9 δλ..

Πριν από μερικούς μήνες, στην χώρα μας έφτασε η “μικρή” Mercedes-AMG SL 43 των 381 ίππων και πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε πόσο κοστίζει. Τώρα, όμως, έφτασε η ώρα για την κορυφαία έκδοση που απαντά στο όνομα Mercedes SL 63 S E PERFORMANCE. Με συνδυαστική ισχύ 816 ίππων γίνεται αυτομάτως η ισχυρότερη SL στην ιστορία. Πάμε να την γνωρίσουμε πιο αναλυτικά.

Ξεκινάμε ασφαλώς από το Plug-In υβριδικό σύστημα, “καρδιά” του οποίου αποτελεί ένας 4λιτρος V8 biturbo κινητήρας. Το θερμικό μοτέρ τροφοδοτεί αποκλειστικά τον εμπρός άξονα, ενώ υπάρχει και ηλεκτροκινητήρας που κινεί τον πίσω άξονα. Ο τελευταίος ενσωματώνει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 6,1 kWh που εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 13 χλμ.

Αναφορικά με τις επιδόσεις, η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 816 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει την εξωπραγματική τιμή των 1.420 Nm στο εύρος 2.500–4.500 σ.α.λ. Κάπως έτσι, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 2,9 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα
317 χλμ./ώρα. Αξιοσημείωτο είναι να αναφέρουμε πως η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου AMG SPEEDSHIFT MCT 9G.

Στον στάνταρ εξοπλισμό της κορυφαίας SL ανήκει το σύστημα τετραδιεύθυνσης στο οποίο μέχρι τα 100 χλμ./ώρα οι πίσω τροχοί στρίβουν στην αντίθετη κατεύθυνση και μετά τα 100 χλμ./ώρα στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός τροχούς. Όσο για τα φρένα, υπάρχουν κεραμικοί δίσκοι με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός, ενώ τα ελαστικά είναι μεγέθους 265/40 R20 εμπρός και 295/35 R20 πίσω.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;