BMW 3.0 CSL: Επιστροφή με “καρδιά” τον ισχυρότερο εξακύλινδρο σε σειρά (+video)

bmw γρίλια
Με αφορμή τα 50 χρόνια M Division, οι Βαυαροί αποκάλυψαν τη νέα BMW 3.0 CSL, η οποία έρχεται αποκλειστικά ως χειροκίνητη σε μόλις 50 αντίτυπα...

Είναι ένα αυτοκίνητο που περιμέναμε αρκετό καιρό και τώρα επιτέλους αποκαλύφθηκε. Υποδεχθείτε τη νέα BMW 3.0 CSL, ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που “ανασταίνει” το βαρύ όνομα του προγόνου του. Αφορμή είναι ασφαλώς τα 50 χρόνια ιστορίας που κλείνει το τμήμα M Division και αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για τον εορτασμό.

BMW Hofmeister kink: 60+1 χρόνια ζωής για το “μυστικό” χαρακτηριστικό γνώρισμα της μάρκας

Η σύγχρονη BMW 3.0 CSL, πιστή στην ονομασία της (Coupe, Sport και Lightweight), διακρίνεται για το μειωμένο βάρος της. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, έγινε εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων και η συνολική μάζα περιορίστηκε στα 1.624 κιλά. Όσον αφορά στην εμφάνιση, η επετειακή BMW δικαιολογεί το “ψευδώνυμο” batmobile, μιας και είναι πολύ φαρδιά και αγριεμένη.

 

Στο εμπρός τμήμα βλέπουμε την χαρακτηριστική μάσκα και έντονους αεραγωγούς, στο πλάι υπάρχουν ζάντες μεγέθους 20/21 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ το πιο εντυπωσιακό μέρος είναι το πίσω. Εκεί, υπάρχουν οι δύο σταθερές αεροτομές που δίνουν μία γεύση από το παρελθόν. Όσο για το χρώμα, έχει επιλεχθεί το λευκό με την τριχρωμία σήμα κατατεθέν του M Division.

O ισχυρότερος εξακύλινδρος σε σειρά παραγωγής για την BMW
Κάτω από το καπό του βαυαρικού μοντέλου βρίσκεται ένας ιδιαίτερος κινητήρας, ο οποίος κερδίζει τον τίτλο του ισχυρότερου εξακύλινδρου που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής των Βαυαρών. Αυτός ο εξακύλινδρος σε σειρά M TwinPower Turbo αποδίδει 560 ίππους και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 550 Nm ροπής. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω ενός χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων. Εννοείται ότι δεν απουσιάζει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης “Active M Differential”, αλλά και τα κεραμικά δισκόφρενα.

Η παραγωγή της νέας BMW 3.0 CSL θα περιοριστεί σε μόλις 50 αντίτυπα και θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο BMW Group Dingolfing στο Moosthenning της Κάτω Βαυαρίας. Ωστόσο, αρκετά εξαρτήματα θα κατασκευαστούν σε άλλες μονάδες ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;