Akio Toyoda: Η Toyota θα συνεχίσει να προσφέρει όλες τις επιλογές

Την πρόθεσή της Toyota να συνεχίσει να προσφέρει όλες τις δυνατές επιλογές αναφορικά με τα συστήματα κίνησης, προς ένα βιώσιμο μέλλον, επιβεβαίωσε το αφεντικό της ιαπωνικής εταιρείας.
Akio Toyoda

Με θέμα την μετάβαση της αυτοκινητοβιομηχανίας στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, παραχώρησε πρόσφατα συνέντευξη Τύπου σε αμερικάνικα μέσα ενημέρωσης.

Διαβάστε επίσης: Αυτό είναι το νέο Toyota Prius των 223 ίππων (+video)

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης ο ισχυρός άνδρας του ιαπωνικού κολοσσού ξεκαθάρισε για μία ακόμη φορά τις προθέσεις της Toyota αναφορικά με τους στόχους που έχει θέσει για την ανθρακική ουδετερότητα αλλά και για τη σημασία που έχουν τα ηλεκτρικά για την επίτευξή της.

Ο Toyoda στάθηκε στην κριτική που δέχεται η εταιρεία του από ακτιβιστές για το γεγονός ότι δεν έχει δεσμευτεί ακόμη πλήρως στην τεχνολογία των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων. Τόνισε πως η Toyota, στην προσπάθειά της να εξυπηρετήσει ένα παγκόσμιο κοινό, λειτουργεί σε διαφορετική κλίμακα σε σχέση με άλλες εταιρείες, ενώ έχει ξεκινήσει να επενδύει σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τότε που ξεκίνησε να εξελίσσει την υβριδική τεχνολογία.

Toyota Prius

Σε ερώτηση για τη θέση της Toyota αναφορικά με την ανθρακική ουδετερότητα, ο Toyoda αναφέρθηκε στις διαφορετικές ανάγκες που έχουν οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αλλά και στο γεγονός ότι η Toyota έχει παρουσία σε περισσότερες από 200 χώρες. Το όραμα της εταιρείας του είναι να προσφέρει ελευθερία κινητικότητας σε όλους τη στιγμή που περισσότεροι από ένα δισ. άνθρωποι δεν έχουν επαρκή πρόσβαση στον ηλεκτρισμό λόγω περιορισμένων υποδομών.

Διαβάστε επίσης – Toyota bZ3: Αποκάλυψη για το ηλεκτρικό sedan

“Όπως με την ανθρακική ουδετερότητα, καθώς συνεχίζουμε με τις προετοιμασίες που έχουμε ξεκινήσει στο παρελθόν, πιστεύω ότι το παρόν και το μέλλον της Toyota καθορίζονται από την αγορά και τους πελάτες μας”, δήλωσε ο πρόεδρος της ιαπωνικής εταιρείας, ο οποίος πρόσθεσε ότι η ανθρακική ουδετερότητα δεν μπορεί να επιτευχθεί μόνο από τους κατασκευαστές αυτοκινήτου. Μπορεί να γίνει δυνατή μόνο με τη συνεργασία όλων των βιομηχανιών που εμπλέκονται στην παραγωγή, τις μεταφορές και την χρήση της ενέργειας.

Αναφορικά με τις επενδύσεις της Toyota στις τεχνολογίες των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο Toyoda ανέφερε ότι η εταιρεία του προετοιμάζεται για αυτό αλλά προσπαθεί διαρκώς να αντιλαμβάνεται τον ρεαλιστικό ρυθμό με τον οποίο πρέπει να γίνει σε συνεργασία και με τους θεσμούς που δημιουργούν τους νόμους και τις προδιαγραφές.

O Ιάπωνας στάθηκε στο παραπάνω τονίζοντας ότι οι όποιοι κανονισμοί θα πρέπει να είναι το τελευταίο βήμα και ότι είναι ατυχές που τελικά αυτοί είναι που οδηγούν τις εξελίξεις, περιορίζοντας τις επιλογές και τις εν δυνάμει διαφορετικές λύσεις που θα μπορούσαν να προκύψουν.

Αναφορικά με την επιμονή της ιαπωνικής εταιρείας στους κινητήρες εσωτερικής καύσης που λειτουργούν με υδρογόνο, τη στιγμή που οι περισσότεροι κατασκευαστές δεν το κάνουν, ο Toyoda ανέφερε ότι ενώ βρίσκονται ακόμη πολύ μακριά από την παραγωγή, η εταιρεία του επιμένει γιατί έτσι μπορεί κάποιος να αναπτύξει νέες και καινοτόμες τεχνολογίες. “Αν δημιουργήσουμε ευκαιρίες και project και έχουμε μια ευέλικτη προσέγγιση τότε θα “έρθουν” και άλλοι”, δήλωσε χαρακτηριστικά με παράδειγμα τις εταιρείες που άρχισαν να εμπλέκονται στην παραγωγή του υδρογόνου από τότε που η Toyota ήταν ο μοναδικός κατασκευαστής που επένδυε στην τεχνολογία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;