Ικανοποίηση πελατών: H Νο.1 “premium” μάρκα σύμφωνα με νέα έρευνα!

έρευνα
Δημοσιεύθηκε η έρευνα ικανοποίησης πελατών της J.D. Power στις Η.Π.Α. Δείτε την εταιρεία που κατέκτησε την κορυφή στις premium μάρκες...

Ειδικότερα και σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση η Alfa Romeo κατέλαβε την πρώτη θέση στις premium μάρκες αυτοκινήτων, αλλά και όλες τις μάρκες του ομίλου Stellantis, στη φετινή έρευνα ικανοποίησης πελατών της J.D. Power.

Δείτε επίσης – Ιταλικό; εμφύλιος: Alfa Romeo Giulia GTA vs Quadrifoglio (+Video)

Η Alfa Romeo είχε τη μεγαλύτερη άνοδο μεταξύ των 14 premium εταιρειών της αγοράς των Η.Π.Α. σε σχέση με την περσινή χρονιά. Συγκεκριμένα με άνοδο 25 πόντων και συνολική βαθμολογία 833, η Alfa Romeo ανέβηκε οκτώ θέσεις, περνώντας από την 9η θέση το 2021, στην 1η το 2022.

Η J.D. Power αποτελεί ηγέτη στον τομέα των ερευνών και προσφέρει πολύτιμα στοιχεία για τις βιομηχανίες σε διάφορους τομείς. Όντας πρωτοπόρος στην τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) και τα προηγμένα αλγοριθμικά μοντέλα, αναλύει τις συμπεριφορές των καταναλωτών προσφέροντας σημαντικές έρευνες ικανοποίησης για περισσότερα από 50 χρόνια.

Διαβάστε επίσης: Το δικό της supercar ετοιμάζει η Alfa Romeo

“Η ποιότητα των προϊόντων μας και η εξυπηρέτηση των πελατών αποτελούν κορυφαίες προτεραιότητες για την Alfa Romeo. Είμαστε περήφανοι που η μάρκα μας είναι η Νο1 ανάμεσα στις premium μάρκες στην έρευνα ικανοποίησης της J.D. Power,» δήλωσε ο Larry Dominique, επικεφαλής της Alfa Romeo στη Β. Αμερική. “Εστιάζουμε στη συνεχή βελτίωση της συνολικής εμπειρίας των πελατών μας που έχουν μια Alfa Romeo.”

Η Alfa Romeo αναφέρει ότι αυτή η αναγνώριση από το κοινό στις Η.Π.Α. έρχεται ως αποτέλεσμα εντατικής δουλειάς σε όλα τα επίπεδα, ώστε ο αγοραστής να έχει μια ξεχωριστή εμπειρία από την παραγγελία του αυτοκινήτου και καθ’ όλη τη διάρκεια που θα απολαμβάνει τη χρήση του.

Οι αναβαθμίσεις στις γραμμές παραγωγής των Giulia και Stelvio (εργοστάσιο Cassino – Ιταλίας) και η σημαντική επένδυση που έγινε για την έναρξη της παραγωγής της νέας Tonale (Pomigliano d’ Αrco – Ιταλία) αποτελούν μόνο ένα στοιχείο του συνολικού πλάνου ποιότητας της μάρκας.

Πηγή: jdpower.com

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;