Αυτό είναι το νέο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” για την Ιαπωνία

Αυτοκίνητο της Χρονιάς
Αυτοκίνητο της Χρονιάς αλλά και "Τεχνολογία της Χρονιάς" ήταν τα δύο βραβεία που απέσπασε το νέο ηλεκτρικό Nissan Sakura από τον ανεξάρτητο ιαπωνικό οργανισμό RJC.

Η Διάσκεψη Ερευνητών και Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας (Automotive Researchers’ and Journalists’ Conference of Japan -RJC) είναι ανεξάρτητος μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 1990 και αποτελείται από δημοσιογράφους και κριτικούς αυτοκινήτου που μένουν στην Ιαπωνία.

Διαβάστε επίσης: Η Nissan υποστηρίζει τη σωστή διατροφή των παιδιών

Κάθε χρόνο ο RJC πραγματοποιεί απονομή βραβείων στο χώρο των τεσσάρων τροχών, βραβείων που θεωρούνται υψηλού κύρους στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, πίσω μόνο από τα βραβεία “Japan Car of the Year”.

Φέτος την τιμητική στην εκδήλωση του RJC που πραγματοποιήθηκε στο Motegi το νέο και αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Sakura, το οποίο είναι διαθέσιμο στην ιαπωνική αγορά και ως Mitsubishi eK Cross EV. Το νέο ιαπωνικό kei car κέρδισε το βραβείο “Αυτοκίνητο της Χρονιάς” στην κατηγορία “Εγχώριο Αυτοκίνητο” με τον οργανισμό να αναφέρει τα εξής για την απόφασή του:

“Με ένα αμάξωμα που ταιριάζει με τις κυκλοφοριακές συνθήκες της Ιαπωνίας, αυτονομία που επαρκεί και με το παραπάνω για καθημερινή χρήση, ζωηρή συμπεριφορά, υψηλής ποιότητας καμπίνα και αμάξωμα και τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό ασφάλειας (σ.σ. το Sakura) είναι ένα ολοκληρωμένο και πρακτικό ηλεκτρικό. Την ίδια στιγμή το αυτοκίνητο έχει μια τιμή που είναι προσιτή από μια μεγάλη μερίδα χρηστών και αξιολογήθηκε ως ένα μοντέλο που θα δώσει ώθηση στην εξάπλωση των ηλεκτρικών”.

Διαβάστε επίσης: Νέα διάκριση για το μοτέρ των Ιαπώνων που αλλάζει συμπίεση!

To Sakura κέρδισε και το βραβείο του RJC “Τεχνολογία της Χρονιάς” με τον οργανισμό να αναφέρει πως έφτασε σε αυτή την απόφαση εφαρμόστηκαν οι τεχνολογίες εξηλεκτρισμού που έχουν αναπτύξει οι Nissan και Mitsubishi με τις δύο εταιρείες να πετυχαίνουν παράλληλα μείωση του κόστους αλλά μείωση στο μέγεθος των εξαρτημάτων του Sakura, το οποίο ως μοντέλο της κατηγορίας kei car δεν ξεπερνά σε μήκος τα 3,5 μέτρα.

Ο οργανισμός έκλεισε την αιτιολόγησή του για την απονομή του βραβείου λέγοντας ότι το λιλιπούτειο ηλεκτρικό αυτοκίνητο αξιολογήθηκε συνολικά σαν μια τεχνολογία, η οποία θα αποτελέσει τη βάση και για τα μελλοντικά μικρών διαστάσεων ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;