Αυτοκίνητο της Χρονιάς το νέο Nissan Sakura στην Ιαπωνία

Ηλεκτρικό nissan sakura 2022
Το Sakura, το νέο μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Nissan κατάφερε να αποσπάσει τη διάκριση του Ιαπωνικού Hall of Fame Αυτοκινήτου της Χρονιάς.

Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Sakura έτυχε θετικής υποδοχής στην εγχώρια αγορά της Ιαπωνίας για την οδηγική του συμπεριφορά, σε καθημερινή χρήση, με τις παραγγελίες του να έχουν ξεπεράσει τις 33.000 μονάδες από το πρόσφατο λανσάρισμά του το περασμένο καλοκαίρι.

Διαβάστε επίσης – Nissan: Ένα brand με παγκόσμια κοινωνική απήχηση

Το Sakura EV ανεβάζει ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των mini οχημάτων με ακτίνα στροφής των 4,8 μέτρων, ευρύχωρο εσωτερικό και μεγάλη αυτονομία, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις, στην εργασία και τα ψώνια. Διαθέτει επίσης το ProPILOT Park, ένα αυτοματοποιημένο σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει το παρκάρισμα και να κάνει την οδήγηση πιο ευχάριστη.

Εξοπλισμένο με ηλεκτρικό κινητήρα 66 ίππων και 195 Nm ροπής και τιμή περί τα 14.000 ευρώ, το Sakura μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 130 χλμ./ώρα και να βγει έτσι και στον ιαπωνικό αυτοκινητόδρομο. Εν τω μεταξύ, η τεχνολογία που καλλιέργησε η Nissan μέσω της ανάπτυξης του LEAF για περισσότερο από μια δεκαετία, επέτρεψε στο Sakura να έχει το υψηλότερο επίπεδο απομόνωσης θορύβου στην καμπίνα, στην κατηγορία των mini οχημάτων, σύμφωνα με τους Ιάπωνες.

Διαβάστε επίσης: Αποκάλυψη του Nissan Z GT4 των 450 ίππων στην SEMA

Το Sakura των 3,4 μέτρων είναι εξοπλισμένο με μια σύγχρονη μπαταρία ιόντων λιθίου παρόμοια με εκείνη του LEAF. Χάρη στην ειδική μέθοδο χωροθέτησης των κυψελών της, η μπαταρία είναι συμπαγής, επιτρέποντας στο Sakura να έχει ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία έως και 180 χλμ., με βάση τον κύκλο WLTC της Ιαπωνίας, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή χρήση.

Στο εσωτερικό του Sakura την παράσταση κλέβει ο πίνακας οργάνων Advanced Drive Assist των 7 ιντσών, καθώς και η μεγάλη οθόνη πλοήγησης των 9 ιντσών, τοποθετημένη οριζόντια για να επιτρέπει την προβολή με ελάχιστη κίνηση των ματιών. Το σύστημα πλοήγησης NissanConnect προσφέρει μια σειρά λειτουργιών για τη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας του Sakura, συμπεριλαμβανομένης της ρύθμισης διαδρομής βάσει των αναγκών φόρτισης, μιας υπηρεσίας έκτακτης κλήσης SOS και της ασύρματης συνδεσιμότητας Apple CarPlay.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;