Σε δημοπρασία το τελευταίο Ford Escort RS Cosworth!

Ford Escort RS Cosworth
Στο σφυρί βγαίνει το εικονιζόμενο Ford Escort RS Cosworth και είναι το τελευταίο μοντέλο που τσούλησε από το εργοστάσιο. Δείτε που έχει φτάσει η τιμή...

Για πολλούς αυτό το Ford Escort RS Cosworth είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που κατασκεύασε η Ford. Κύριο χαρακτηριστικό του η ιδιαίτερη διπλή αεροτομή! Ο “τελευταίος των Μοϊκανών”, λοιπόν αναμένεται να δημοπρατηθεί από την πλατφόρμα δημοπρασιών Collecting Cars.

Το εν λόγω αυτοκίνητο για 24 χρόνια ήταν στην κατοχή του Dieter Hahne, πρώην διευθυντή του τμήματος Ειδικών Οχημάτων της Ford. Αυτός ο άνθρωπος ήταν ο υπεύθυνος για την ανάπτυξη του διάσημου αυτού μοντέλου. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο έχει μια μοναδική ιστορία. Όταν η παραγωγή του αυτοκινήτου τελείωσε επίσημα τον Ιανουάριο του 1996, η ομάδα διαπίστωσε ότι είχε υλικά για να κατασκευάσει δύο ακόμα αυτοκίνητα, όπως και έπραξε. Το εν λόγω αυτοκίνητο λοιπόν είναι το δεύτερο που κατασκευάστηκε και το τελευταίο που παράχθηκε ποτέ στο Karmann. Τα πρώτα δύο χρόνια του, το Escort RS Cosworth χρησιμοποιήθηκε από έναν project manager του Karmann ως εταιρικό όχημα, προτού το αποκτήσει ο Hahne το 1998.

Το τελευταίο RS Cosworth είναι βαμμένο στο χρώμα Auralis Blue. Στο εσωτερικό διακρίνονται τα καθίσματα Recaro, ενώ έχει κλιματισμό, CD player, ηλεκτρικά παράθυρα και ηλιοροφή. Εξωτερικά τώρα, ξεχωρίζουν οι αυθεντικές ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών με ελαστικά Continental SportContact2. Το ιδιαίτερο σημείο του είναι το καπό του Escort 94, το οποίο τοποθετήθηκε επειδή το καπό του ’91 δεν ήταν πλέον διαθέσιμο.

Το μυώδες RS Cosworth κινείται από υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με χωρητικότητα 2 λίτρα με ισχύ 225 ίππων. Τη μετάδοση της κίνησης εξασφαλίζει το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων, ενώ διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι λέξεις, έχουν γίνει 18 προσφορές και η τιμή έχει φτάσει τα 48.250 ευρώ, όπως μπορείτε να δείτε στην σχετική αγγελία.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;