Honda Civic e:HEV: H υβριδική τεχνολογία… στα καλύτερά της (+video)

Honda Civic
Το νέο Honda Civic e:HEV βρίσκεται εδώ, πιο ολοκληρωμένο και τεχνολογικά προηγμένο από ποτέ. Πάμε να γνωρίσουμε τα στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει!

Το Honda Civic e:HEV διανύει αισίως την 11η γενιά του, διακρίνεται για τον premium χαρακτήρα του και πλέον είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα. Σημαντικό «όπλο» στην φαρέτρα του αποτελεί η προηγμένη υβριδική τεχνολογία και άλλα αξιοσημείωτα στοιχεία που θα γνωρίσουμε ευθύς αμέσως.

Δυναμικός σχεδιασμός, κορυφαία ποιότητα
Με την εντυπωσιακή του εμφάνιση, το νέο Civic e:HEV καταφέρνει να ξεχωρίζει στην κατηγορία D-Segment. Οι «καθαρές» του γραμμές και οι «απαλές» καμπύλες, σε συνδυασμό με την απουσία σχεδιαστικών υπερβολών δημιουργούν μία premium αισθητική. Ταυτόχρονα, είναι αισθητή και η δημιουργία μίας coupe αισθητικής, η οποία επιτυγχάνεται με το μακρύτερο μεταξόνιο και την χαμηλότερη οροφή. Εντυπωσιακά στοιχεία αποτελούν τα εμπρός LED φωτιστικά σώματα, αλλά και οι μαύρες λεπτομέρειες, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε και πάλι σώματα με το χαρακτηριστικό σχήμα «C». Εννοείται ότι δεν απουσιάζουν και τα δυναμικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα οι ζάντες μεγέθους 17 ή 18 ιντσών, αλλά και η ελκυστική fast-back σχεδίαση του πίσω μέρους.

Παρόμοιο σκηνικό επικρατεί και στο εσωτερικό, το οποίο διακρίνεται για την υψηλή ποιότητα που θυμίζει καμπίνα ανώτερης κατηγορίας. Είναι εμφανές ότι η ιαπωνική εταιρεία έχει δώσει έμφαση στην προσεγμένη επιλογή των υλικών, αλλά και στα προηγμένα ψηφιακά συστήματα. Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει η ψηφιακή οθόνη αφής μεγέθους 9 ιντσών που «φιλοξενεί» το σύστημα infotainment Honda CONNECT, ενώ προσφέρεται και συνδεσιμότητα smartphone μέσω Android Auto και Apple CarPlay. Ασφαλώς, δεν θα μπορούσαμε να μην αναφερθούμε και στην οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και για πρώτη φορά φτάνει έως τις 10,2 ίντσες. Μέσω αυτής, ο οδηγός είναι σε θέση να λαμβάνει σημαντικές πληροφορίες, όπως για παράδειγμα η λειτουργία του υβριδικού συστήματος e:HEV.

Όσον αφορά στους χώρους, το αυξημένο μεταξόνιο του νέου Honda Civic e:HEV επιτρέπει άνετες μετακινήσεις σε πέντε επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών θεωρείται από τους καλύτερους στην κατηγορία D-Segment. Με μία χωρητικότητα της τάξης των 415 λτ. είναι σε θέση να φιλοξενήσει μία μεγάλη ποικιλία αποσκευών.

Συνδυάζοντας κορυφαία απόδοση και χαμηλή κατανάλωση
Το νέο Honda Civic συνοδεύεται από την υβριδική τεχνολογία e:HEV. Αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες και ένα μοτέρ εσωτερικής καύσης. Κάτω από το καπό υπάρχει ο 2λιτρος i-VTEC κινητήρας βενζίνης, ο οποίος αποδίδει 145 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και 175 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Πέρα από το θερμικό μοτέρ, υπάρχουν δύο ηλεκτροκινητήρες που εκτοξεύουν την συνδυαστική ισχύ στους 184 ίππους και τη ροπή στα 315 Nm. Τροφοδοτούνται αμφότεροι από μία μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής ενεργειακής πυκνότητας. Αξιοσημείωτη είναι η υψηλή θερμική απόδοση του κινητήρα, η οποία αγγίζει το 41%, πραγματικά εντυπωσιακή τιμή και μία από τις καλύτερες γενικά στην αυτοκινητοβιομηχανία! Αποτέλεσμα είναι οι κορυφαίες επιδόσεις χωρίς υψηλές απαιτήσεις σε καύσιμο. Ενδεικτικά, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 7,8 δλ. και η μεικτή κατανάλωση βενζίνης περιορίζεται στα 4,7 λτ./100 χλμ. Όλα αυτά τα πλεονεκτήματα συνδυάζονται με 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια με το πρόγραμμα Honda Assist, δίχως καμία επιβάρυνση.

Honda Sensing: Χωρίς «εκπτώσεις» σε ενεργητική και παθητική ασφάλεια
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στην ασφάλεια, με το νέο Honda Civic να είναι ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του. Κάτι τέτοιο επιτεύχθηκε με την σουίτα συστημάτων υποβοήθησης οδηγού Honda Sensing, η οποία είναι διαθέσιμη στον βασικό εξοπλισμό και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων νέους αισθητήρες που ανιχνεύουν πιο αποτελεσματικά τους πεζούς. Επιπλέον, συστήματα όπως η αυτόματη πέδηση, το σύστημα αποφυγής παρέκκλισης λωρίδας και η πληροφόρηση τυφλού σημείου «εκτοξεύουν» την ενεργητική ασφάλεια του ιαπωνικού μοντέλου. Αξιοσημείωτη είναι και η περαιτέρω βελτίωση της παθητικής έμφασης, η οποία επιτυγχάνεται με ενσωμάτωση νέων δομικών στοιχείων στο αμάξωμα, όπως οι πρόσθετες δοκοί στις πόρτες και τους θόλους. Επιπρόσθετα, υπάρχουν 11 αερόσακοι και πρώτη φορά προσφέρονται στάνταρ αυτοί των γονάτων, αλλά και ο εμπρός κεντρικός που εμποδίζει τον οδηγό να πέσει πάνω στο συνοδηγό.

H τιμή του υβριδικού Honda Civic e:HEV ξεκινά στην χώρα από τα 41.500 ευρώ στην έκδοση ELEGANCE. Πατώντας εδώ μπορείτε να μεταφερθείτε στην επίσημη ιστοσελίδα και να μάθετε τα πάντα για το νέο οικογενειακό μοντέλο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;