Αυτοκινητοβιομηχανία: Έως και 50% υψηλότερες από τις αναφερόμενες οι εκπομπές ρύπων

Οι παγκόσμιες εκπομπές ρύπων είναι κατά μέσο όρο 50% υψηλότερες από τις επίσημες μετρήσεις που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Οι εκπομπές ρύπων των νέων μοντέλων παγκοσμίως είναι κατά μέσο όρο 50% υψηλότερες από αυτές που αναφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες στα επίσημα στοιχεία που δημοσιοποιούν, σύμφωνα με μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Μεταφορών και Περιβάλλοντος (T&E).

Ο Luca Bonaccorsi, διευθυντής βιώσιμων οικονομικών στην T&E, δήλωσε: «Για να είναι αποτελεσματικές οι πράσινες επενδύσεις, χρειαζόμαστε ακριβή δεδομένα. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες αναφέρονται ελάχιστα στις εκπομπές ρύπων των αυτοκινήτων τους κατά τη διάρκεια της ζωής τους. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με τους περιβαλλοντικούς ισχυρισμούς των κατασκευαστών αυτοκινήτων».

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βασίζουν τις συνολικές αναφερόμενες εκπομπές τους σε μια σειρά παραγόντων, όπως το μέσο μέγεθος των οχημάτων, τις συνθήκες οδήγησης και τη διάρκεια ζωής των οχημάτων. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στο σύνολό τους έχουν χρησιμοποιήσει επιλεκτικά δεδομένα για να φτάσουν σε χαμηλότερο ποσοστό.

Ο Luca Bonaccorsi πρόσθεσε: «Σύμφωνα με επίσημες αποκαλύψεις, ένα ευρώ που επενδύεται σε μια εταιρεία αυτοκινήτων χρηματοδοτεί ουσιαστικά την ίδια ποσότητα άνθρακα με ένα ευρώ σε μια εταιρεία πετρελαίου. Αυτό θα πρέπει να είναι μια κλήση αφύπνισης για τον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων που θέλουν να αποφύγουν μια βόμβα άνθρακα θα πρέπει να αρχίσουν να εγκαταλείπουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες που συνεχίζουν να πουλούν ρυπογόνα αυτοκίνητα».

Αξίζει να σημειώσω εδώ πως τα δεδομένα αυτά αλλάζουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα κληθούν να προσεγγίζουν περισσότερο την πραγματικότητα, δίνοντας στη δημοσιότητα υπαρκτά αποτελέσματα.

Έτσι μέσα στο 2023 αναμένεται να γίνει υποχρεωτική η γνωστοποίηση των εκπομπών ρύπων καθ’ όλη τη διάρκεια προσδόκιμης ζωής του αυτοκινήτου, καταγράφοντας σε μεγάλο βαθμό την πραγματικότητα των εκπομπών ρύπων.

ΠΗΓΗ: transportenvironment

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

Όταν οι εταιρείες "πειραματίζονταν"! Μία πολύ ιδιαίτερη εργονομική επιλογή με το πάνελ του κλιματισμού στην πόρτα του οδηγού. Σε ποιο μοντέλο τη συναντάμε;...

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Renault Espace

Όταν τα αυτοκίνητα υμνούσαν την… διαφορετικότητα

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;