Pininfarina Battista με 1.900 ίππους: Το μέλλον που… θέλουμε!

Αν το Automobili Pininfarina Battista είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, τότε ναι! Αυτό είναι το μέλλον που θέλουμε να δούμε...

Η Automobili Pininfarina προκάλεσε αίσθηση στην φετινή έκθεση της Γενεύης, καθώς μετά την Bugatti La Voiture Noire είχε το εντυπωσιακότερο έκθεμα. Ο λόγος για το Battista, το πρώτο πολυτελές, ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο, όπως το χαρακτήρισε η ίδια η μάρκα.

To Pinfarina Battista είναι το ισχυρότερο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ στην Ιταλία και αυτό είναι από μόνο του αρκετό, καθώς μιλάμε για την… πατρίδα των supercars. Ενδεικτικό των ικανοτήτων του είναι πως μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,0 δευτερόλεπτα, ενώ για το 0-300 χλμ./ώρα χρειάζεται 12,0 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά την τελική του, αυτή είναι στα 350 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του ανέρχεται στα 450 χιλιόμετρα.

Αν και σχεδιαστικά παραπέμπει σε κεντρομήχανο supercar, κάτω από το αεροδυναμικό αμάξωμα του το Pininfarina Battista κρύβει ηλεκτρική τεχνολογία. Συγκεκριμένα, τροφοδοτείται από τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε τροχό, τα οποία είναι κατασκευάζει η Rimac, συνολικής ισχύς 1.900 ίππων και 2.300 Nm ροπής. Τα φρένα του είναι εξαπίστονα, με ανθρακοκεραμικούς δίσκους, ενώ οι ζάντες του είναι 21 ιντσών.

Στο εσωτερικό του, το Pininfarina Battista έχει να επιδείξει οδηγοκεντρικό σχεδιασμό. Το κάθισμα του οδηγού είναι σε μαύρο χρώμα και έρχεται σε αντίθεση με το μπεζ στο πάνελ των θυρών και στο κάθισμα του συνοδηγού. Οι οθόνες πίσω από το τιμόνι έχουν κλίση προς το οπτικό πεδίο του οδηγού, ενώ το σπορ τιμόνι έχει επίπεδο άνω και κάτω άκρο. Όσον αφορά την ποιότητά του, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι υψηλής ποιότητας καθώς στην καμπίνα συναντάμε αλουμίνιο, ανθρακονήματα και δέρμα.

Αξίζει να αναφέρουμε πως αυτό είναι το πρώτο μοντέλο που είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της μάρκας, ενώ η ονομασία του προέρχεται από το όνομα του ιδρυτή της.

Προς το παρόν, το Pininfarina Battista είναι πρωτότυπο, καθώς χρειάζεται να… διανύσει αρκετό δρόμο ακόμη μέχρι την παραγωγή του, η οποία υπολογίζεται να ξεκινήσει το 2020 (έτος εορτασμού 90 ετών από την γέννηση του ιταλικού οίκου Pininfarina). Στα σχέδια της μάρκας είναι να κατασκευαστούν 150 μονάδες, με το κόστος αγορά του να ξεπερνά τα 2.000.000 ευρώ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;