Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station wagon από Ευρωπαίο κατασκευαστή

Παρουσιάστηκε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station wagon από Ευρωπαίο κατασκευαστή! Ας δούμε τεχνικά χαρακτηριστικά και πότε θα είναι διαθέσιμο.

Η Peugeot έχει δείξει και στο παρελθόν το ενδιαφέρον της για την ηλεκτροκίνηση εμπράκτως και πλέον κάνει ένα ακόμη βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, καθώς παρουσίασε δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Αυτά είναι τα Peugeot Ε-308 και Ε308 SW. Το τελευταίοι είναι και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό station wagon κατασκευασμένο από Ευρωπαίο κατασκευαστή. Έτσι, το 308 γίνεται ένα ολοκληρωμένο μοντέλο καθώς στην γκάμα του θα υπάρχει πλέον κινητήρας πετρελαίου, βενζίνης, Plug-In υβριδικό και αμιγώς ηλεκτρικό.

Κάτω από το καπό τους, τα νέα Peugeot E-308 και E-308 SW, έχουν νέο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος αποδίδει 156 ίππους και 260 Nm ροπής. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 54 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 51 kWh). Η γαλλική μάρκα υπόσχεται μέση κατανάλωση 12,7 kWh/100 χλμ. αυτονομία 400 χλμ. (εκκρεμεί η επίσημη έγκριση αυτής της τιμής) και φόρτιση από το 20% στο 80% σε 25 λεπτά, σε φορτιστή 100 kW.

Σύμφωνα πάντα με τους Γάλλους, τα ηλεκτρικά 308 έχουν να επιδείξουν βελτιωμένη αεροδυναμική (χάρη και στις νέες ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών), νέα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και αλλαγές στο βάρος τους. Όπως και στις συμβατικές εκδόσεις, έτσι και εδώ υπάρχουν τρία οδηγικά προγράμματα λειτουργίας (Eco, Normal, Sport), ενώ υπάρχει και η λειτουργία Brake που μεγιστοποιεί την ανάκτηση ενέργειας και κάνει εφικτή την οδήγηση με ένα πεντάλ.

Όπως και στο αμάξωμα έτσι και στο εσωτερικό, οι αλλαγές είναι ελάχιστες και έχουν να κάνουν με τις ενδείξεις στον ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ και εδώ συναντάμε το τελευταίας γενιάς Peugeot i-Cockpit με τρισδιάστατα γραφικά, και head-up display, την στιγμή που η κεντρική οθόνη είναι 10 ιντσών.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή αγορά από το 2023.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;