Το αυτοκίνητο που “παρκάρει”… με το κλειδί στο χέρι (+video)

Hyundai Tucson
Με αφορμή την έλευση του Hyundai Tucson στα γραφεία του TractioΝ, ας γνωρίσουμε ένα σύστημα που διευκολύνει την διαδικασία της στάθμευσης...

Η διαδικασία της στάθμευσης είναι ιδιαίτερα δύσκολη για αρκετούς οδηγούς και οι εταιρείες προσπαθούν συνεχώς να τους διευκολύνουν με διάφορες τεχνολογίες. Τα πρώτα χρόνια είδαμε τους αισθητήρες, μετά ήρθαν οι κάμερες και αργότερα τα συστήματα αυτόνομης στάθμευσης, όπως το Active Parking Assist της Mercedes που είχαμε δει στο παρελθόν.

Αυτή τη φορά, με αφορμή την δοκιμή του υβριδικού Hyundai Tucson την οποία θα διαβάσετε τις επόμενες ημέρες, γνωρίσαμε το σύστημα “Remote Parking Assist” των Κορεατών. Πρόκειται ουσιαστικά για μία τεχνολογία που επιτρέπει στον οδηγό να παρκάρει ευρισκόμενος εκτός αυτοκινήτου και να χειρίζεται το όχημα με το κλειδί.

Όπως θα δείτε στο video που δημοσιεύσαμε στον λογαριασμό μας στο Instagram, στο κλειδί υπάρχουν δύο κουμπιά. Με το πάτημα του ενός το αυτοκίνητο κινείται προς τα εμπρός και με το πάτημα του άλλου προς τα πίσω. Έτσι, ο οδηγός μπορεί να ευθυγραμμίσει το όχημα και να σταθμεύσει χωρίς να βρίσκεται στο εσωτερικό του οχήματος, γεγονός που διευκολύνει αρκετά κυρίως σε στενές θέσεις που δεν είναι εφικτό να ανοίξει η πόρτα για αποβίβαση/επιβίβαση στο όχημα.

Πως ενεργοποιείται το Remote Parking Assist;
Προκειμένου να αποφευχθούν δυσάρεστες καταστάσεις, όπως για παράδειγμα το πάτημα των σχετικών κουμπιών στο κλειδί από κάποιο μικρό παιδί, η Hyundai έχει κάνει λίγο πιο πολύπλοκη την όλη διαδικασία. Πριν ο οδηγός σβήσει το αυτοκίνητο, πρέπει να πατήσει το σχετικό κουμπί (απεικονίζει μία κάμερα) από την κεντρική κονσόλα. Στη συνέχεια κατεβαίνει από το αυτοκίνητο, κλειδώνει και πατάει παρατεταμένο το “hold” στο κλειδί. Αυτό ήταν, πλέον το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί με απομακρυσμένο έλεγχο.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη traction.gr (@traction.gr)

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

Πολλές φορές από την χαρά μας που παίρνουμε αυτοκίνητο ξεχνάμε να κάνουμε τα βασικά... Να ανατρέξουμε στο εγχειρίδιο και να δούμε τι σημαίνει κάθε ενδεικτική...

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Απλή ιδέα στην "σύλληψή" της, αλλά μπορεί να σώσει ζωές! Δείτε για ποιον λόγο ο πλευρικός καθρέπτης χωρίζεται σε δύο τμήματα......

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;

Ένα μοντέλο που αγαπήθηκε πολύ στην Ελλάδα από Alfisti και όχι μόνο! Πάμε να δούμε τις τιμές της Alfa Romeo 156 πριν από 21 χρόνια....

Κωλοσούρτης – Η εμβληματική διαδρομή της Πελοποννήσου ! (+video)

Κωλοσούρτης είναι το προσωνύμιο της παλιάς εθνικής οδού Άργους-Τρίπολης. Ας δούμε πως είναι σήμερα μέσα από ένα drone videο....

Χρήσιμα: Η άγνωστη “θέση συντήρησης” για τους υαλοκαθαριστήρες

Σε πολλά αυτοκίνητα, οι υαλοκαθαριστήρες δεν σηκώνονται γιατί "βρίσκουν" στο καπό. Κι όμως, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει κάτι τέτοιο δίνοντας τη λύση!...

Toyota: Το αυτοκίνητο που άλλαξε τον ρου της ιστορίας της

Αν και δύσκολο να το πιστέψει κανείς σήμερα, υπήρξε περίοδος που η Toyota αντιμετώπιζε προβλήματα με την "σωτηρία" της να έρχεται από ένα μοντέλο που...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

lampakia_3

Χρήσιμα: Άναψαν τα… λαμπάκια σου; Δες τι σημαίνει το κάθε ένα ξεχωριστά (+videos)

ευρυγώνιος καθρέπτης

Τι είναι αυτή η διακεκομμένη γραμμή στους πλαϊνούς καθρέπτες;

Alfa Romeo 156

Αναδρομή – Πόσο κόστιζε η Alfa Romeo 156 στην Ελλάδα πριν από 22 χρόνια;