H Audi παρουσίασε το Q4 e-tron concept

Η Audi παρουσίασε στη Διεθνή Έκθεση Γενεύης το Q4 e-tron concept, μια πρωτότυπη έκδοση του compact ηλεκτρικού SUV που θα παρουσιαστεί επίσημα στα τέλη του 2020

Η 89η Διεθνής Έκθεση Γενεύης φιλοξενεί πολλές πρεμιέρες, οι περισσότερες εκ των οποίων αφορούν σε ηλεκτροκίνητα οχήματα. Ακριβώς έναν χρόνο μετά την παρουσίαση του e-tron, η Audi επανέρχεται με την πρωτότυπη έκδοση ενός ακόμη ηλεκτρικού SUV, το Q4 e-tron concept.

Το Audi Q4 e-tron concept είναι ένα 5θυρο μικρό SUV, που θυμίζει αρκετά το e-tron. Διαθέτει τετρακίνηση Quattro και εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν μαζί 225 kW (306 ίππους). Από αυτούς, τα 150 kW (204 ίπποι) εξάγονται από τον κινητήρα του πίσω άξονα, που αποδίδει ροπή 310 Nm, ενώ ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 75 kW (102 ίπποι) και ροπή 150 Nm. Κατά την κίνηση στο δρόμο, το Audi Q4 e-tron concept εκμεταλλεύεται αρχικά τις δυνατότητες του πίσω ηλεκτροκινητήρα. Ο εμπρός ηλεκτροκινητήρας συμμετέχει στην εξίσωση, μόνο εφόσον ο οδηγός “απαιτήσει” με τον τρόπο οδήγησής του, μεγαλύτερη ισχύ από όση μπορεί να προσφέρει ο πίσω ηλεκτροκινητήρας.

Καθώς το Q4 e-tron concept “πατάει” στην γνωστή πλατφόρμα MEB, που χρησιμοποιείται σε πολλά μοντέλα του VW Group, οι σχεδιαστές της Audi έχουν προσπαθήσει να εκμεταλλευτούν όλα της τα προτερήματα, συνδυάζοντας compact εξωτερική εμφάνιση και ευρύχωρο εσωτερικό. Ταυτόχρονα, η MEB προσφέρει πολλές δυνατότητες και όσον αφορά στη μετάδοση ή τα κινητήρια σύνολα. Κάθε ηλεκτροκινητήρας μεταδίδει την κίνηση σε έναν άξονα, όμως αν και το Q4 e-tron concept είναι τετρακίνητο, δεν υφίσταται σύνδεση με μεσαίο διαφορικό ανάμεσα στους άξονες. Έτσι, για την κατανομή ροπής είναι υπεύθυνο ένα σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου.

Η μπαταρία χωρητικότητας 82 kWh είναι μεγάλου μεγέθους και εκτείνεται στο χώρο ανάμεσα στους δύο άξονες, κάτω από το πάτωμα. Σύμφωνα με την Audi, για την επαναφόρτιση του 80% της μπαταρίας απαιτούνται 30 λεπτά, ενώ η αυτονομία της ξεπερνά τα 450 χιλιόμετρα. Για να επιτευχθεί αυτό, οι άνθρωποι της Audi έχουν κάνει πολλή δουλειά στον τομέα της αεροδυναμικής, ενώ έχουν αναζητήσει τους βέλτιστους τρόπους διαχείρισης της θερμότητας που απορρέει από το σύστημα κίνησης και την μπαταρία. Όσον αφορά στις επιδόσεις, το αυτοκίνητο έχει επιτάχυνση 0-100 σε 6,3”, ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 180 χλμ./ώρα.

Το Audi Q4 e-tron, που θα παρουσιαστεί στα τέλη του 2020, θα είναι μεν το 5ο κατά σειρά ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής της Audi, ωστόσο θα αποτελέσει και ένα από τα πολλά που θα ακολουθήσουν. Συγκεκριμένα, η γερμανική μάρκα έχει ανακοινώσει ότι θα παρουσιάσει, έως το 2025, δώδεκα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τα οποία αναμένεται να καταλαμβάνουν το 1/3 των πωλήσεών της.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με 272 ίππους και 119 χλμ. ηλεκτρική αυτονομία, η plug-in υβριδική έκδοση του νέου Audi Q3 είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία στην Ελλάδα....
Αλματώδης ήταν η αύξηση στις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλον τον κόσμο για τον όμιλο της Volkswagen το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς....
H Audi αξιοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη (AI) σε κρίσιμους τομείς, για την πλήρη αξιοποίηση του δυναμικού της αλλά και τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών...
Το πρώτο μεταπολεμικό Audi έκανε εμφανίστηκε το 1965 και αυτό ήταν το μοντέλο που έθεσε τα θεμέλια για τη σύγχρονη εποχή της γερμανικής εταιρείας....
Το παιχνίδια εν κινήσει έρχονται στα μοντέλα αυτής της γερμανικής εταιρείας που ενσωματώνει την πλατφόρμα AirConsole στα infotainment συστήματα τους....
Με τη σειρά "TechFocus F1" η Audi θα παρουσιάζει τακτικά στο κοινό παρασκηνιακές πληροφορίες και τοποθετήσεις για τη Formula 1 του 2026....